ماجرای ازدواج دوباره جنیفر لوپز و بن افلک

جنیفر لوپز و بن افلک پس از هجده سال برای بار دوم نامزد کردند. با مطلب ماجرای ازدواج دوباره جنیفر لوپز و بن افلک همراه باشید.

اینتیتر – سحر زمانی؛ جنیفر لوپز روز گذشته نامزدی اش با بن افلک را به صورت رسمی تایید کرد. این زوج برای بار دوم پس از جدایی هجده ساله شان، تصمیم به ازدواج مجدد بایکدیگر گرفتند.

جدیدترین اخبار از ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک

شب گذشته، هفدهم جولای خبری مبنی بر ازدواج به دور از هیاهوی جنیفر لوپز، خواننده آمریکایی و بن افلک، بازیگر هالیوودی در وگاس منتشر شد. جنیفر لوپز پس از رسمی شدن ازدواج خود با بن افلک اعلام کرد فامیلی خود را به افلک تغییر داده است و او اکنون جنیفر افلک نام دارد. جدیدترین خبر منتشر شده از این زوج پرحاشیه را در مطلب «ازدواج ساکت جنیفر لوپز و بن افلک» بخوانید.

بیشتر بخوانید:

سال گذشته بود که جنیفر لوپز از همسر پیشین خود، الکس رودریگرز جدا شد. رسانه ها دلیل این جدایی را خیانت الکس به جنیفر مطرح کردند. جنیفر نیز پس از علنی شدن این خبر اعلام کرد که قرار است روی رابطه شان با الکس کار کنند. اما چندی نگذشت که خبر طلاق این دو سلبریتی مشهور منتشر شد. همزمان با این اتفاق، پس از تولد ۵۲ سالگی این خواننده، اخبار و تصاویری از رابطه جنیفر لوپز با بن افلک به پخش شد.

الکس رودریگرز، همسر سابق لوپز نیز به خبر رابطه دوباره جنیفر و بن واکنشی غیرقابل باور از خود نشان داد و گفت از اینکه جنیفر اینگونه او را فراموش کرده،‌شوکه شده است.

جنیفر لوپز و بن افلک در سال ۲۰۰۳ قرار بود که با یکدیگر ازدواج کنند اما این ازدواج به سرانجم نرسید و بن افلک با جنیفر گارنر وارد رابطه شد. سال گذشته بود که لوپز و افلک بار دیگر رابطه عاشقانه خود را پس از هجده سال از سر گرفتند و حالا نیز تصمیم گرفته اند که دوباره ازدواج کنند.

به گزارش گاردین، روز گذشته جنیفر لوپز، خواننده و بازیگر ۵۲ ساله این خبر را از طریق خبرنامه اختصاصی خود به نام OnTheJLo با طرفداران به اشتراک گذاشت. در این ایمیل، او ویدیویی از خود در حال تحسین حلقه نامزدی بزرگ با سنگ سبز در انگشتش منتشر کرده است. همچنین لوپز از طریق اینستاگرام و توییتر به طرفدارنش اعلام کرد تا خبرنامه او را برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زندگی خصوصی او دنبال کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.