نقش‌آفرینی بری لارسون در فیلم Fast and Furious 10

وین دیزل با یک توئیت تازه اعلام کرد که بری لارسون در فیلم Fast and Furious 10 به کارگردانی جاستین لین به ایفای نقش می‌پردازد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی،‌ در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که وین دیزل با انتشار توئیت جدیدی از نقش‌آفرینی بری لارسون، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای فیلم Room (اتاق) در فیلم Fast and Furious 10 (سریع و خشمگین ۱۰) شرکت یونیورسال پیکچرز خبر داده است. فیلم Fast 10 که پایانی بر قسمت‌های اصلی سری فیلم سریع و خشمگین است، در دو قسمت تقدیم بیننده‌ها خواهد شد و نخستین قسمت آن در سال ۲۰۲۳ میلادی روی پرده‌ی سینما می‌رود.

بیشتر بخوانید:

وین دیزل در این توئیت نوشت: «شما این فرشته را روی شانه‌ی من می‌بینید که مرا می‌خنداند و به خودتان می‌گویید این همان کاپیتان مارول است. به‌وضوح عشق و نشاط در این تصویر موج می‌زند. بااین‌حال موردی که در این تصویر دیده نمی‌شود، شخصیتی است که در فیلم Fast 10 با آن آشنا خواهید شد. روح‌تان هم خبر ندارد که بری لارسون چقدر در این داستان شگفت‌انگیز و ماندگار خواهد بود. گذشته از زیبایی، هوش و اسکارش، او بازیگر بااستعدادی است و چیزی را به مجموعه اضافه می‌کند که شاید انتظارش را نداشتید، اما در آرزوی آن بودید. بری به خانواده خوش آمدی».

درحال‌حاضر جزئیات داستان فیلم Fast and Furious 10 مخفی نگه داشته می‌شود. بری لارسون در Fast 10 به وین دیزل، تایریس گیبسون، لوداکریس، میشل رودریگز، سانگ کانگ، جیسون موموآ و دانیلا ملچیور ملحق می‌شود که پیش از این حضورشان در فیلم تأیید شده بود. فیلم Fast and Furious 10 به کارگردانی جاستین لین برای اکران در تاریخ ۱۹ مه ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. قسمت دوم آن نیز در دست ساخت قرار دارد که پایانی بر داستان سری اصلی است، ولی شرکت یونیورسال پیکچرز سخنی از تاریخ اکران آن به میان نیاورده است.

لوک هابز یکی از کاراکترهایی است که حداقل در مقطع فعلی به فیلم سریع و خشمگین ۱۰ باز نمی‌گردد. ظاهرا درحال‌حاضر مشاجره‌ی دواین جانسون و وین دیزل به پایان رسیده است. جانسون در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی گفت که «ابدا» دوباره به قسمت‌های اصلی مجموعه نمی‌پیوندد؛ خصوصا به خاطر آخرین پست وین دیزل در شبکه‌های اجتماعی نیز اصلا به مذاق راک خوش نیامد.

وین دیزل با انتشار پستی خطاب به دواین جانسون گفت که باید در فیلم Fast & Furious 10 حاضر شود و از این فرصت برای تعیین سرنوشت کاراکترش استفاده کند. با اینکه برای این کار احتمالا خیلی دیر شده است، اما طرفدارها می‌توانند انتظار داشته باشند که راک را دوباره در فیلم Hobbs & Shaw 2 (هابز و شاو ۲) ببینند.

رسانه‌ی ورایتی قبلا گزارش داد که احتمالا شاهد تولید اسپین‌آف‌هایی از کاراکتر سایفر در آینده‌ی نه‌چندان دور خواهیم بود. هنوز اطلاعات زیادی از این اسپین‌آف احتمالی در دست نیست. اما مجموعه‌ی سریع و خشن هیچ مشکلی با زیر ذره‌بین قرار گرفتن پیشینه‌ی داستانی کاراکترهایش ندارد و اسپین‌آف Hobbs & Shaw مصداق بارز این ادعا است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.