رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

کوچکترین تحرک رژیم صهیونیستی از نیروهای مسلح ما مخفی نیست

رییس جمهور خطاب به رژیم صهیونیستی گفت :کوچکترین تحرک شما از نیروهای مسلح ما مخفی نیست و اگر کوچک ترین حرکتی از سوی شما رخ دهد، مقصد نیروهای مسلح ما مرکز رژیم صهیونسیتی خواهد بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی در مراسم صبح امروز رژه ارتش کشورمان با گرامیداشت روز ارتش و درود به ارواح مطهر شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و جانبازان ،اظهار کرد: امام بزرگوار ما حکیمانه امروز را روز ارتش اعلام کردند. ارتش ما ارتش خداخواه، مردم دوست ،با بصیرت، مکتبی و دارای روحیه انقلابی است.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: میثاق با امام و همراهی با مردم بهترین جلوه بصیرت ارتش است‌. ارتش در دفاع مقدس بسیار خوش درخشید و عملیات های مختلفی را موفقیت آمیز در آسمان و دریا انجام دادند.

رییس‌جمهور همچنین با بیان اینکه نام نام آوران ارتش هرگز فراموش نمی شود، گفت: تاریخ، همواره ارتش را به عنوان افتخارآفرینان کشور یاد می‌کند.

وی تاکید کرد: همکاری و برادری ارتش و سپاه مثال زدنی است. نیروهای مسلح ایران توانمندی های بسیاری دارند. محوری ترین توانمندی این نیروها مخلص ، مکتبی ، با مهارت و آموزش دیده، خطرپذیر بودن است که آماده اند با هر دشمنی مواجه شوند. مهمترین مولفه قدرت در جمهوری اسلامی، مردم متدین دلداده به خدا هستند، نیروهای مسلح ما آموزش دیده، مخلص و انقلابی هستند.

رییسی افزود: نیروهای مسلح ما بعد از جنگ تحمیلی به بازسازی خود پرداختند و امروز توانمندی نظامی ما در جهان زبان‌زد است. ارتش خیلی خوب از فرصت تحریم ها برای توانمند شدن استفاده کرد، صنایع نظامی ما در بهترین شرایط قرار دارد و باید از این صنایع در کشور بهره ببریم.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح از مردم، با مردم و در مردم هستند، افزود: در مسأله کرونا ارتش و نیروهای مسلح در کنار مردم بودند و بسیار خوب عمل کردند و امکانات خوبی در اختیار مردم قرار دادند. در سیل و زلزله و آفات طبیعی، ارتش کنار مردم بود. ارتش، سپاه و بسیج اولین گروهی هستند که در مناطق زلزله زده حاضر بودند و تا مشکل مردم رفع نمی شد، میدان را ترک نمی‌کردند.

رییس جمهور با یادآوری اینکه ارتش نیروی مجهز و آماده برای دفاع از کشور است و مورد اعتماد مردم خاطرنشان کرد: ارتش امیدآفرین است. آمادگی ارتش برای دشمن این است که بداند قدرت نیروهای مسلح ما قدرت بازدارندگی است. کوچکترین تحرکی از سوی دشمن از چشمان تیزبین نیروهای مسلح ما مخفی نیست. رژیم صهیونیستی بداند کوچکترین تحرک شما از نیروهای مسلح ما مخفی نیست و اگر کوچک ترین حرکتی از سوی شما رخ دهد، مقصد نیروهای مسلح ما مرکز رژیم صهیونسیتی خواهد بود و قدرت نیروهای مسلح ما شما را آرام نمی گذارد.

وی تاکید کرد : آمریکا اعلام کرده است که ما در تمام تحریم ها و فشار حداکثری علیه ایران شکست مفتضحانه نصیبمان شد.این سرنوشت همه کسانی است که علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.

رییس همچنین اظهارکرد: پیام این اقتدار به همه محرومان عالم این است که نیروهای مسلح ما نقطه امید برای مظلومان و مستضعفان هستند. امروز ارتش ایران در دل مردم جای دارد و این ارتش تحت فرماندهی معظم فرمانده کل قوا برای انجام ماموریت های محوله آمادگی دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.