رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

باب اودنکرک، ستاره پیاده‌ روی مشاهیر هالیوود را گرفت + تصاویر

باب اودنکرک، بازیگر سینمای هالیوود، ستاره پیاده‌ روی مشاهیر هالیوود را گرفت.

اینتیتر – سحر زمانی؛ باب اودنکرک، ستاره این روزهای سریال Better Call Saul ستاره پیاده‌ روی مشاهیر هالیوود را گرفت. این بازیگر تاکنون شانزده جایزه امی را در رشته های مختلف تهیه کنندگی، نویسندگی، بازیگری و ترانه سرایی دریافت کرده است و این روزها با سریال Better Call Saul در عرصه موفقیت یکه تازی می کند.

بیشتر بخوانید:

به گزارش ABC7، اودنکرک در این مراسم خاطره ای از اینکه چگونه از پیاده روی مشاهیر بازدید و تظاهرمی کرد که نسبت به همه چیز هالیوود بی اعتنایی کامل نشان می دهد، یادآور شد.

او در این مراسم اظهار داشت: من در خیابان‌ها با نگاه بالا به پایین راه می‌ رفتم و هر نمادی از هالیوود و شهرت و افراد مشهور و هر چیزی که در مورد آن بسیار بزرگ بود را مسخره می‌ کردم. من هنوز وانمود می کنم که از همه چیز بیزارم و این سالم است. به نظر من اینجوری بهتر است اما در داخل، من هالیوود را تحقیر نمی کنم. عاشقش هستم.

دیوید کراس و ریا سیهورن از جمله کسانی بودند که در این مراسم حضور داشتند. کراس و اودنکرک در سال‌های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۸ در نمایش کمدی «آقای نمایش با باب و دیوید» به ایفای نقش پرداختند و مجری آن بودند که برای اودنکرک دو نامزدی امی برای نویسندگی و ترانه‌سرایی به ارمغان آورد.

این مراسم همزمان با شروع فصل ششم و آخر سریال Better Call Saul از شبکه AMC برگزار شد. در ادامه تصاویر دریافت ستاره باب اودنکرک در خیابان مشاهیر هالیوود را مشاهده می کنید.

باب اودنکرک

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.