رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پیشنهاد یک تیم خارجی به فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی سرمربی جوان استقلال در این فصل بیشترین بخت را برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارد. او به همراه استقلال در فاصله ۶ هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر با اختلاف ۶ امتیاز در مقایسه با پرسپولیس صدرنشین است و سرنوشت قهرمانی دست خودش است.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزنامه گل،‌ اگر فرهاد مجیدی بتواند استقلال را در انتهای همین فصل به عنوان قهرمانی برساند آن وقت به طلسم قریب به ۱۰ ساله این تیم در فتح لیگ برتر پایان می‌دهد و نامش را در تاریخ این باشگاه به عنوان سرمربی هم ثبت خواهد کرد. به هر روی شاید عملکرد درخشان او در این فصل باشد که فرهاد را زیر ذره بین برده است. استقلال با این مربی در رقابت‌های لیگ برتر هنوز شکستی در کارنامه نداشته و فرهاد با همین روند می‌تواند در لیگ برتر هم تاریخ سازی کند.

بیشتر بخوانید:

البته که ظاهرا این موارد باعث شده تا او مورد توجه لیگ‌های عربی هم قرار بگیرد. آنطور که ما شنیده‌ایم فرهاد مجیدی با یک پیشنهاد از دبی مواجه شده و ممکن است فصل آینده لیگ ایران را ترک کرده و به امارات برود. منبعی که این خبر را منتشر کرده فقط به نوشتن این جمله که پیشنهاد تیم اماراتی به فرهاد مجیدی، عالی است، بسنده کرده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.