رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

معرفی نسل جدید فورد تاروس برای عرضه در خاورمیانه

هرچند فورد تاروس چند سال پیش از بازار ایالات‌متحده حذف شد اما این خودرو هنوز در خاورمیانه زنده است و حالا نسل جدید آن معرفی شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از پدال، البته این تاروس جدید که برای عرضه در بازار خاورمیانه در نظر گرفته شده در اصل همان موندئوی جدید است که به‌تازگی راهی بازار چین شده است؛ بنابراین، در تاروس هم شاهد همان طراحی چشمگیر موندئو هستیم.

بیشتر بخوانید:

در جلوی خودرو شاهد چراغ‌های دوقسمتی شامل دی‌لایت‌های LED در بالای چراغ‌های اصلی به همراه یک جلوپنجرهٔ مشکی‌رنگ هستیم درحالی‌که در عقب چراغ‌های اسپرت جالبی با یک نوار LED سراسری جلب‌توجه می‌کنند. علاوه بر این، در اینجا نوشتهٔ بزرگ TAURUS روی درب صندوق و تریم کرومی روی سپر عقب نیز به چشم می‌خورند.

کابین تاروس جدید هم با یک صفحه آمپر دیجیتالی ۸ اینچی و یک نمایشگر لمسی اطلاعاتی-سرگرمی ۱۳.۲ اینچی، مکان جذابی به نظر می‌رسد. البته در این خودرو نمایشگر روی داشبورد کوچک‌تر شده زیرا در موندئوی چینی شاهد نمایشگر بسیار بزرگ‌تری هستیم که تا مقابل سرنشین جلو کشیده شده است. همچنین پد شارژ بی‌سیم، غربیلک فرمان سه پره و داشبورد دورنگ هم از دیگر ویژگی‌های کابین این سدان آمریکایی هستند.

هرچند فورد هنوز مشخصات کامل تاروس جدید برای بازار خاورمیانه را اعلام نکرده ولی گفته است که این خودرو صرفاً با یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر اکوبوست و گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک در این منطقه به فروش خواهد رسید. نسل قبلی تاروس در خاورمیانه خودروی بسیار محبوبی است به‌گونه‌ای که فروش آن طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در امارات متحده ۵۲۷ درصد، در عربستان سعودی ۷۳ درصد، در کویت ۱۲۵ درصد، در عمان ۶۳ درصد و در بحرین ۴۲ درصد افزایش یافته است.

فورد برای اینکه نسل جدید تاروس برای این منطقه آماده شود، آن را در آب‌وهوای بسیار خشن خاورمیانه آزمایش کرده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.