رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

شورولت سیلورادو EV Ultium 2024 به نمایش درآمد

شورولت سیلورادو برقی از پلتفرم Ultium استفاده کرده است؛ پیکاپ تمام برقی سیلورادو که قرار است سال آینده وارد چرخه تولید شود، دارای فرمان چهار چرخ در ظاهر RST است که به آن امکان می‌دهد شعاع چرخشی ۱۲.۹ متری داشته باشد.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، تعدادی لوازم جانبی نیز برای سیلورادو ساخته خواهد شد، از جمله می توان به سایبان اشاره کرد. شورلت انتظار دارد پیکاپ خود را در سال آینده به فروش برساند یعنی چند ماه پس از عرضه F-۱۵۰ Lightning فورد، اما قبل از اینکه رام ۱۵۰۰ EV خود را به بازار معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

شورولت جزئیاتی در مورد باتری اولتیوم ارائه نکرده است، اما می‌گوید سیلورادو تمام الکتریکی برد رانندگی تا ۶۴۴ کیلومتر با یک بار شارژ دارد و قوی‌ترین نسخه آن ۴۹۵ کیلووات و ۱۰۶۵ نیوتن‌متر از موتور‌های الکتریکی دوگانه نصب شده در هر محور ارائه می‌کند.

این خودروساز تایید کرده است که یک سیلورادو EV Trail Boss در تاریخ بعدی اضافه خواهد شد که انتظار می‌رود به عنوان یک مدل میان رده باشد.

ادعای برد رانندگی ۶۴۴ کیلومتری شورولت یک جهش بزرگ از ۳۸۶ کیلومتر F-۱۵۰ Pro است و هنوز هم بیش از ۴۸۳ کیلومتر با باتری اختیاری دوربرد موجود در فورد فاصله دارد. هر دو نسخه سیلورادو EV دارای قابلیت شارژ سریع ۳۵۰ کیلوواتی DC هستند که اجازه می‌دهد تا ۱۶۱ کیلومتر در حدود ۱۰ دقیقه شارژ اضافه شود.

کسانی که خواهان خودروی پرطرفدار RST هستند، از فرمان چهار چرخ، سیستم تعلیق بادی تطبیقی ​​خودکار و «Multi-Flex Midgate» این شرکت بهره خواهند برد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.