رییسی آبروی خود را پای کار تحول اقتصادی گذاشته است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: حذف یارانه پنهان آرد و حذف ارز ترجیحی یک اصلاح جدی در حوزه اقتصاد است و آقای رئیسی آبروی خود را پای این کار گذاشته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره به اقدام دولت برای حذف یارانه پنهان آرد اظهارداشت: حذف ارز ترجیحی و یارانه پنهان آرد باید بالاخره انجام شود، ادامه این مسیر در پرداخت یارانه پنهان و ارزترجیحی اشتباه است.

بیشتر بخوانید:

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: باید برای تحول اقتصاد کشور و جلوگیری از قاچاق کالا به کشورهای دیگر نسبت به حذف یارانه پنهان و ارز ترجیحی اقدام کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: دولت سیزدهم و آقای رییسی مسئولیت تحول اقتصادی را برعهده گرفتند، حذف یارانه پنهان آرد و حذف ارز ترجیحی اقدامی مهم و بزرگ است و باید از دولت در اجرای این طرح حمایت کرد.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: حذف یارانه پنهان آرد و حذف ارز ترجیحی یک اصلاح جدی در حوزه اقتصاد است و آقای رئیسی آبروی خود را پای این کار گذاشته است.

وی افزود: یارانه پنهان آرد و واقعی کردن قیمت کالاها ثبات اقتصادی و رشد اقتصادی را برای کشور به همراه دارد و مردم در آینده‌ای نه چندان دور ثمرات آن را مشاهده خواهند کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.