رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

کاربران شبکه اجتماعی ترامپ چه کسانی هستند؟ + اینفوگرافیک

در اینفوگرافیک زیر مشاهده کنید؛ کاربران شبکه اجتماعی ترامپ چه کسانی هستند؟

به گزارش اینتیتر به نقل از استاتیستا، بر اساس داده‌های جدید نظرسنجی جهانی مصرف‌ کنندگان استاتیستا، شبکه اجتماعی ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا با عنوان ٰTruth Social ، کاربرانی را از میان مردان، افراد دارای تحصلایت دانشگاهی و گروه سنی بیست و شش تا چهل و یک سال به خود جذب کرده است.این نظرسنجی که در مارس ۲۰۲۲ انجام شد، همچنین نشان داد که کاربران Reddit و گیمرها یا طرفداران esport بیشتر از هر گروه دیگری از این پلتفرم استفاده می‌ کنند.

بیشتر بخوانید:

Truth Social از زمان راه اندزای اش در ماه فوریه آغاز نسبتا دشواری داشت. این برنامه در ابتدا با مشکلات فنی برای دانلود مواجه شد و بسیاری از کاربران را برای دریافت در لیست انتظار قرار داد. همچنین این برنامه انتظار سازندگان را در جذب کاربران برآورده نکرد. داده‌های GCS نشان می‌ دهد در حالی که ۲۵ درصد از کاربران رسانه‌ های اجتماعی ایالات متحده در سال ۲۰۲۲ از وجود این برنامه آگاه بودند، تنها ۳ درصد از آنها در چهار هفته گذشته از آن استفاده کرده‌ اند و تنها ۲ درصد گفته‌ اند که احتمالا دوباره از آن استفاده خواهند کرد.

این برنامه حدود دو میلیون کاربر فعال دارد، در حالی که توییتر ۳۰۰ میلیون کاربر دارد. در حالی که دنبال‌کنندگان Truth Social در مقایسه کمرنگ نظر می‌ رسند، لازم به ذکر است که براساس اطلاعات Sensor Tower، این برنامه به‌ عنوان پردانلودترین برنامه رایگان در فروشگاه اپل اپ استور برای چند روز بین ۲۶ آوریل تا ۱ مه، رتبه اول را به دست آورده است. با این حال، این رشته موفقیت کوتاه مدت بود، زیرا به سرعت از بین رفت.

به گفته جان براندون، یکی از همکاران فوربس، افزایش محبوبیت Truth Social حداقل تا حدی به دلیل سر و صدای ایجاد شده در مورد تصمیم ایلان ماسک برای خرید توییتر است؛ این تصمیم گیری باعث شد مردم ناراضی از این تصاحب، به دنبال شبکه های اجتماعی جایگزین باشند.

در ادامه میزان استفاده گروه های مختلف کاربران از شبکه اجتماعی Truth Social را مشاهده می کنید.

آنطور که این اینفوگرافیک نشان می دهد سه درصد از کاربران کلی شبکه های اجتماعی، پنج درصد از مردان، شش درصد از گروه سنی ۲۶ تا ۴۱، شش درصد از افراد تحصیل کرده، نه درصد از کاربران Reddit و نه درصد از گیمرها کاربران شبکه اجتماعی Truth Social را تشکیل می دهند.

مترجم: سحر زمانی

کاربران شبکه اجتماعی ترامپ چه کسانی هستند؟

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.