رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بهترین راه‌حل برای مقابله با گرمای تابستان

محققان تاکید می‌کنند، در روزهای گرم و بلند تابستان سراغ نوشیدنی‌های یخ‌دار نروید؛ در گرمای طاقت فرسای تابستان یکی از بهترین نوشیدنی‌ها برای رفع عطش و حفظ تعادل بدن در این روزهای داغ چای نعناع است. چای نعناعِ گرم مانع از گرمازدگی می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از فارس،‌ وقتی گرمای تابستان غیرقابل تحمل می‌شود، برای خنک ماندن به چیزی بیش از بستنی، نوشابه‌های گازدار و شیک نیاز دارید. نعناع می‌تواند طعم و مزه‌ای را به دستور العمل‌های تابستانی شما بیافزایند و راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توان این گیاه باستانی را در غذاهای روزمره قرار داد.

بیشتر بخوانید:

نعناع، ​​گیاه معطری است که از زمان های بسیار قدیم به دلیل خواص دارویی آن مورد توجه بوده؛ این گیاه به طور گسترده در داروهای سرفه و سرماخوردگی، داروهای مسکن و همچنین طعم دهنده در اقلام قنادی و غذاهای دیگر استفاده می‌شود.

مونمون گانریوال، متخصص تغذیه یادآوری می‌کند، مصرف نعنا علاوه براینکه گرما را شکست می‌دهد، برای پوست نیر عالی است و یک اثر خنک کنندگی فوری در بدن دارد.

گانریوال در توضیح فواید نعناع می‌گوید، این گیاه دارای ترکیبی به نام منتول است که به سیستم گوارش شما اثر تسکین دهنده می‌دهد و به جلوگیری از اسیدیته و بی حالی تابستانی کمک می‌کند.

وی همچنین توصیه می‌کند که برای خلاص شدن از شر سردردهای تابستانی به مصرف نعنا توجه شود؛ نعنا دارای خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی است و از این رو برای داشتن پوست سالم و شاداب مصرف آن ضروری است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.