رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

فیلم بعدی جنگ ستارگان توسط تایکا وایتیتی ساخته و در سال ۲۰۲۳ اکران می‌شود

کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم رسما تایید کرد که فیلم بعدی جنگ ستارگان توسط تایکا وایتیتی کارگردانی می‌شود و احتمالا در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، در مراسم جشن جنگ ستارگان که طی روزهای اخیر در حال برگزاری است، شاهد معرفی سریال‌ها تا بازی جدید از دنیای Star Wars بودیم، اما خبری از فیلم‌های این مجموعه نبود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران جنگ ستارگان می‌توانند منتظر فیلم جدید این مجموعه باشند. کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم در مصاحبه با توتال فیلم تایید کرد که فیلم جدید Star Wars که فعلا دارای نامی نیست، توسط تایکا وایتیتی کارگردانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

کندی همچنین تایید کرد که فیلم جدید جنگ ستارگان در اواخر سال ۲۰۲۳ اکران می‌شود، اما تاریخ دقیق‌تری را اعلام نکرده است. او گفت که فعلا تاریخی را نهایی نکرده‌اند و فیلم بعدی این مجموعه حالا قرار است توسط وایتیتی ساخته و اکران شود. پیش از این فیلم Star Wars: Rogue Squadron به کارگردانی پتی جنکینز قرار بود فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان باشد که این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ (۱ آذر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده بود و احتمال دارد فیلم وایتیتی در تاریخ اکران سابق فیلم Rogue Squadron روی پرده برود.

تایکا وایتیتی قرار است وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید جنگ ستارگان را بر عهده داشته باشد. وایتیتی پیش از این وظیفه کارگردانی قسمت پایانی فصل اول سریال The Mandalorian را بر عهده داشته بود و همچنین به‌عنوان صداپیشه دروید IG-11 نیز در این سریال محبوب دنیای جنگ ستارگان حضور داشته است. وایتیتی در مرداد سال گذشته گفته بود که فیلمنامه این فیلم هنوز در مراحل اولیه نگارش است، اما کلیت داستان آن مشخص شده است.

همچنین کریستی ویلسون کرینز، نویسنده آثاری چون فیلم Last Night in Soho، فیلم ۱۹۱۷ و سریال Penny Dreadful، به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Star Wars کمک خواهد کرد. اگر صحبت کندی درست باشد، نوشتن فیلمنامه به پایان رسیده یا در اواخر آن قرار داشته باشد و انتظار می‌رود به‌زودی شاهد شروع فرایند استخدام بازیگران و همچنین شروع تولید آن تا نیمه دوم سال ۲۰۲۲ باشیم.

وایتیتی بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم JoJo Rabbit، فیلم Thor: Ragnarok، فیلم What We Do In The Shadows و فیلم Hunt for the Wilderpeople شناخته می‌شود که برای نوشتن فیلمنامه فیلم JoJo Rabbit جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کرده است. فیلم Thor: Love and Thunder قرار است فیلم بعدی وایتیتی باشد که این فیلم قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) اکران شود. همچنین انتظار می‌رود فیلم Next Goal Wins، دیگر فیلم وایتیتی امسال روی پرده برود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.