قابلیت تشخیص سرفه و خروپف در راه اندروید

شرکت گوگل در تلاش است تا به زودی قابلیت تشخیص سرفه و خروپف را در هنگام خواب به کاربران اندرویدی ارائه دهد.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، گوگل توضیح می‌دهد: “مهندسان شرکت ما در حال بررسی پروژه‌ای به نام مجموعه صوتی خواب هستند. با این آزمایش، گوگل داده‌های لازم برای اعتبارسنجی، تنظیم و توسعه الگوریتم‌ها و مجموعه پیشرفته‌ای از قابلیت‌های سنجش را جمع‌آوری می‌کند، سپس در دسترس کاربران اندرویدی قرار می‌دهد. “

بیشتر بخوانید:

به گزارش سایت phonearena، برای شرکت در این مطالعه کاربران گوگل باید تمام وقت خود را با تلفن اندرویدی بگذارنند. همچنین مهندسان این شرکت صدای چند کاربر را هنگام خواب ضبط و ثبت کردند.

الگوریتم‌های سرفه و خروپف به‌ عنوان یک ویژگی ردیابی در طول خواب، شما را نظارت می‌کنند. گوگل همچنین توضیح داد که این عملکرد با حفظ حریم خصوصی، روی دستگاه کار می‌کند، یعنی اطلاعات جمع آوری شده به صورت ایمن پردازش و به صورت محلی در تلفن شما ذخیره می‌شود. این ویژگی‌های جدید بینش معناداری از خواب را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

ویژگی تشخیص خروپف مزایای زیادی دارد و اطلاعات بیشتری در مورد نحوه خوابیدن به شما می‌دهد. به عنوان مثال، این قابلیت می‌تواند به افرادی که با آپنه (توقف تنفس در خواب) و سایر مشکلات سلامتی دست و پنجه نرم می‌کنند کمک کند تا چگونگی تأثیر تغییرات رژیم غذایی و برنامه خواب بر کیفیت استراحت آن‌ها را بررسی کنند.

متأسفانه، هیچ اطلاعاتی در مورد چگونگی و زمان برنامه‌ریزی گوگل برای اجرای ویژگی ردیابی خروپف یا اینکه آیا این ویژگی در همه دستگاه‌های اندرویدی یا فقط تلفن‌های پیکسل در دسترس خواهد بود، وجود ندارد. همچنین این امکان وجود دارد که گوگل قابلیت جدید را به برنامه ردیابی تناسب اندام خود، اضافه کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.