رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تغییر تاکتیک آواربرداری متروپل آبادان از صبح امروز

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور گفت: اکنون عملیات امدادرسانی و آواربرداری از چهار جبهه ساختمان در حال انجام است. با توجه به تغییر تاکتیکی که امروز در روند آواربرداری داده شد سرعت عملیات افزایش یافت.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور شنبه‌شب با خانواده جلیلیان که چهار نفر از اعضای خود را در حادثه متروپل از دست دادند دیدار کرد.

بیشتر بخوانید:

‌‌رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور در جمع خانواده جلیلیان ضمن ابراز تسلیت به این خانواده گفت: گروه‌های جست‌وجوگر هلال‌احمر از همان دقایق نخست در محل حادثه اقدام به یافتن افراد زیر آوار مانده کردند. متأسفانه در این حادثه تاکنون ‌۲۹ نفر شهروند از جمله چهار نفر از خانواده جلیلیان جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه قطعاً با متخلفان این حادثه برخورد قاطعانه خواهد شد تا حقی از خانواده‌های آسیب‌دیده این حادثه ضایع نشود، افزود‌: مقام معظم رهبری تأکید فراوانی به رسیدگی به این حادثه دارند و قطعاً دولت کنار خانواده حادثه‌دیدگان خواهد بود.

کولیوند با تصریح به اینکه مردم شریف آبادان در چند روز اخیر با تلاش خود در شتاب‌بخشی عملیات آواربرداری و امدادرسانی کمک شایانی به گروه‌های امداد و نجات کردند، ادامه داد: به‌جرئت می‌توان گفت این روحیه جهادی در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود و مردم آبادان همانند هشت سال دفاع مقدس در امدادرسانی و کمک به نیروهای عمل‌کننده در آواربرداری جهادی عمل کردند.

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور با یادآوری اینکه نیروهای مردمی از همان دقایق نخست این حادثه تلخ بدون تجهیزات پای کار آمدند و با دل و جان برای شهروندانشان که زیر آوار بودند کار کردند، خاطرنشان کرد: از همه مردمی که کنار نیروهای امدادگر بودند قدردانی می‌کنم و قطعاً این گزارش به رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد رسید.

کولیوند با اشاره به ادامه عملیات امدادرسانی گفت: اکنون عملیات امدادرسانی و آواربرداری از چهار جبهه ساختمان در حال انجام است. با توجه به تغییر تاکتیکی که امروز در روند آواربرداری داده شد سرعت عملیات افزایش یافته است و اگر خطری در جریان کار تهدید نکند روند آواربرداری افزایش خواهد یافت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.