رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

دخالت نمایندگان در انتصابات برخلاف اصل تفکیک قوا است

عضو هییت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: دخالت نمایندگان در انتصابات دستگاه‌های اجرایی برخلاف اصل تفکیک قوا است و بین این موضوع و امر نظارت تفاوت وجود دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، احمد امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر عدم دخالت نمایندگان در انتصابات در دستگاه‌های اجرایی تاکید داشتند،گفت: دخالت نمایندگان در انتصابات در دستگاه‌های اجرایی برخلاف اصل تفکیک قوا است و ما نباید اجازه دهیم که این اصل زیر سوال برود.

بیشتر بخوانید:

عضو هییت رییسه مجلس اظهار داشت: البته بین دخالت نمایندگان در انتصابات در دستگاههای اجرایی و امر نظارت که جزو وظیفه نمایندگان است تفاوت وجود دارد.

امیرآبادی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب معتقد بودند«در انتصابات و انتخاب مدیران باید از نمایندگان مشورت گرفته شود»، ادامه داد: استانداری قم در انتصاب مدیران از بنده مشورت می‌گیرد، بنده هم نظرم را اعلام می‌کنم اما هیچگاه به دنبال تحمیل نظر خود به استاندار نیستم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتصاب مدیران با تصمیم مدیران ارشد اجرایی انجام می ‌شود، مسئولیت عملکرد مدیران نیز با دولت است، نظر نمایندگان در این خصوص در حد مشورت به مسئولان است است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.