رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

قیمت خودرو امروز ۹ خرداد ۱۴۰۱ چند؟ + جدول

نوسان قیمت خودرو کاهش یافته است. کارشناسان معتقدند اجرای طرح جدیدی که برای فروش خودرو در رسانه‌ها منتشر شده، ممکن است در بلندمدت عواقبی داشته باشد.

به گزارش اینتیتر به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۹ خرداد ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

بیشتر بخوانید:

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۹ خرداد ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید ۱۱۱ به ۲۰۴ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ هم‌اکنون در قیمت ۵۰۵ میلیون تومان در بازار خودرو کشور موجود است. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز به ۴۰۳ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

نرخ خودرو تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون به ۲۱۳ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ نیز هم‌اکنون با قیمت ۳۰۵ میلیون تومان معامله می‌شود. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور به نرخ ۳۵۰ میلیون تومان رسید.

پژو پارس اتوماتیک از نرخ ۴۵۰ میلیون تومان عبور کرد.

تارا اتوماتیک امروز در بازار به نرخ ۴۸۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو در رابطه با شیوه جدید فروش خودرو و اخذ مالیات ۷۰ درصدی گفت: ممکن است این طرح اجرایی شود و برای کوتاه‌مدت نیز تاثیر مثبت بگذارد. اما در بلندمدت عواقب سنگینی هم برای مردم، خودروسازان و هم برای دولت خواهد داشت.

پیش از این نیز،امیرحسن کاکایی، کارشناس صنعت خودرو به جارت‌نیوز گفت: بازار خودرو در حال حاضر راکد است. به نظر می‌رسد تاثیر اخبار واردات بر قیمت‌ها به صورت موقت است. اگر مذاکرات وین به نتیحه برسد، مشکلات از بین می‌رود و قیمت‌ها با کاهش نسبی همراه می‌شود. اما تا وقتی که گفتاردرمانی مسئولان ادامه داشته باشد، وصعیت تغییری نمی‌کند.

او توضیح داد: تیبا و سمند نیز دیگر شماره‌گذاری نمی‌شوند. همین اقدام باعث نوسان در قیمت‌ها می‌شود. اما به نظر می‌رسد رکود بازار ادامه داشته باشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.