حکم دادگاه جانی دپ و امبر هرد چه بود؟ + ویدیو و تصویر

دقایقی پیش حکم دادگاه جانی دپ و امبر هرد، زوج مشهور و سابق هالیوودی قرائت شد. جانی دپ برنده این دادگاه شد.

اینتیتر – سحر زمانی؛ دقایقی پیش حکم دادگاه جانی دپ و امبر هرد، زوج مشهور و سابق هالیوودی قرائت شد. نتیجه اولیه این دادگاه جنجالی به نفع جانی دپ صادر شد.

در نتیجه نهایی مشخص شد، جانی دپ طرف اصلی قربانی خشونت خانگی بوده است. همچنین تمام اعضای هایت منصفه تمامی اتهام های که امبر هرد به جانی دپ زده بود را کذب خواندند. در حکم صادره امبر هرد ۱۵ میلیون دلار غرامت باید به جانی دپ دهد. این رقم ۵۰ میلیون دلار بود که کاهش یافته است!

بیشتر بخوانید:

 

تصویری از لحظه خوشحالی تیم وکلای جانی دپ را مشاهده خواهید کرد. جانی دپ خود اکنون در انگلیس است.

حکم دادگاه جانی دپ و امبر هرد

هفته ها بود که دادگاه پر سر و صدای جانی دپ و امبر هرد در حال برگزاری بود. این دادگاه به دلیل شکایت جانی دپ از امبر هرد و درخواست غرامت پنجاه میلیون دلاری از او بابت اتهامات خشونت خانگی تشکیل شده بود. هفته گذشته جلسه آخر این دادگاه تشکیل شد و هیات ژوری برای اعلام نتیجه نهایی به قرنطینه رفتند. حکم اولیه این دادگاه به نفع جانی دپ صادر شد. در ادامه ویدیویی از جلسه اعلام حکم را مشاهده می کنید.

بیانیه جانی دپ پس از اعلام حکم

جانی دپ پس از پیروزی دادگاه بیانیه ای را صادر کرد. او در این بیانیه گفته است: شش سال پس از اتهام هایی که زندگی من را در چشم بهم زدنی از بین برد، هئیت منصفه زندگی من را پس دادند. هدف من از این دادگاه این بود که دنیا و بچه‌ هایم متوجه شوند که من مقصر نبودم و حقیقت بیان شود. چه زن و چه مرد ممکن هست مورد آزار قرار بگیرند. فصل جدیدی از زندگی من شروع شده است. ( این متن به صورت خلاصه ترجمه شده است. ) تصویر کامل بیانیه جانی دپ را در ادامه مشاهده می کنید.

 

حکم دادگاه جانی دپ و امبر هرد حکم دادگاه جانی دپ و امبر هرد

بیانیه امبر هرد پس از اعلام حکم

امبر هرد پس از اعلام حکم نهایی دادگاه بیاینه ای صادر کرد. او در این بیانیه گفته است که میزان ناامیدی‌ ای که من احساس میکنم، در کلمات نمیگنجد. قلبم از آن شکسته که کوهی از مدارک نیز برای ایستادن در مقابل قدرت، نفوذ و کنترل نابرابر همسر سابقم، کافی نبود. ( متن بیانیه امبر هرد به صورت خلاصه ترجمه شده است. ) در ادامه تصویر بیانیه امبر هرد را مشاهده می کنید.

حکم دادگاه جانی دپ و امبر هرد

جانی دپ و امبر هرد در سال ۲۰۱۷ به صورت رسمی از هم جدا شدند. در آن زمان هرد در مصاحبه ای با یکی از مجلات آمریکایی در خصوص خشونتی که جانی دپ علیه او انجام داده بود، گفت و سپس برای طلاق اقدام کرد. مطرح شدن اتهام خشونت خانگی علیه جانی دپ با واکنش گسترده ای در هالیوود مواجه شد و این بازیگر از بیشتر پروژه های سینمایی کنار گذاشته شد.

انتشار ویدیوی خشم جانی دپ و ادعای دروغ امبر هرد

اما جانی دپ به دلیل اتهاماتی که امبر هرد به او زده بود پا به میدان گذاشت و علیه او شکایتی با غرامت پنجاه میلیون دلار تنظیم کرد. دپ در جلسات دادگاه اخیر به روایت داستان خود و خشونت هایی که از جانب امبر هرد به او شده بود، پرداخت. او از قطع شدن انگشت خود توسط هرد، مدفوع کردن هرد روی تختش و … پرده برداشت.

در جلسات پایانی نیز نوبت به دفاعیات هرد رسید و او نیز از زاویه خود و خشونت های جانی دپ سخن گفت. در این دادگاه شاهدانی مانند کیت ماس، خواهر امبر هرد و … حاضر شدند و از آنها در خصوص صحت ادعاها سوال شد.

انتشار ویدیوی خشم جانی دپ و ادعای دروغ امبر هرد

دادگاه جانی دپ و امبر هرد یکی از جنجالی ترین و پرحاشیه ترین دادگاه های چند سال اخیر بود. این دادگاه به صورت لایو برای عموم مردم در سراسر جهان پخش شد و بسیاری جریانات آن را دنبال می کردند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.