رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

استقلال با کدام فرمان در نقل‌وانتقالات حرکت می‌کند؟

بلاتکلیفی آبی‌ها باعث شده تا وضعیت این تیم در نقل‌وانتقالات مشخص نباشد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین، با جدایی فرهاد مجیدی از استقلال، خبرهای مختلفی مبنی بر انتخاب سرمربی جدید این تیم به گوش می رسد.

بیشتر بخوانید:

در ۲۴ ساعت اخیر گزینه های مختلفی برای سرمربیگری استقلال مطرح شده و نام هایی مانند نکونام، لوچسکو، استراماچونی و ژاردیم شنیده شده اند اما بلاتکلیفی نیمکت آبی پوشان، باعث شده تا روند این تیم در فصل نقل و انتقالات مشخص نباشد.

رسانه ها در روزهای اخیر، خبر از لیست نقل و انتقالاتی مجیدی داده و مدعی شدند که او لیست افراد مد نظرش را تحویل باشگاه داده، و مدیران استقلال با افرادی همچون سعید صادقی و کاوه رضایی هم وارد مذاکره شده اند.

جدایی ناگهانی مجیدی اما همه چیز را به هم ریخت تا حالا مشخص نباشد خریدهای جدید استقلال و نفراتی همچون نادری، کاوه رضایی و صادقی که در یک قدمی امضای قرارداد با استقلال هستند، بر اساس لیست چه کسی جذب می شوند و اگر این افراد جذب باشگاه شده، و در لیست مربی جدید جایی نداشته باشند، تکلیف آن ها چه می شود؟

این ها سوالاتی است که این روزها حسابی ذهن هواداران قهرمان لیگ را مشغول کرده و باید دید تکلیف نیمکت این تیم، چه می شود و در ادامه مربی جدید می تواند تیم را با لیست خودش ببندد؟

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.