رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

درخواست عجیب هواداران از گل محمدی درباره وحید امیری

وحید امیری تنها ملی پوش پرسپولیس بود که در دیدار با لبنان در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت درحالی که مهدی ترابی و میلاد سرلک یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکردند.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، شاید از نگاه کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا احمد نوراللهی عنوان بهترین بازیکن این دیدار را از آن خود کرد اما به گواه اغلب فوتبالی‌ها و کارشناسان داخلی وحید امیری به مانند اکثر اوقات به بهترین شکل ممکن در نقش آچار فرانسه تیم ملی ظاهر شد.

امیری که مثل بازی با کره جنوبی، در سمت چپ خط دفاعی به میدان رفته بود به مانند آن بازی و زمانی که تیم ملی به گل احتیاج داشت، تبدیل به یکی از نیروهای هجومی تیم ملی شد و نتیجه این موضوع، تاثیرگذاری او روی هر دو گل بود.

در شرایطی که احمد نوراللهی به عنوان بهترین بازیکن بازی انتخاب شده است، نمراتی که سایت‌های آنالیز به امیری داده‌اند، نشان می‌دهد که عنوان بهترین بازیکن زمین حق او بوده است.

در فضای مجازی هم امیری سوژه انواع و اقسام تعاریف شده و جدا از مانور روی قدرت بدنی و میزان دوندگی عجیب این بازیکن، برخی کاربران از یحیی گل‌محمدی خواسته‌اند در صورت امکان، در بازی‌های پرسپولیس که بعد از آن اردوی تیم ملی برگزار می‌شود به این بازیکن بازی ندهد! تا او با استراحت کامل و تمام قوا در تمرینات تیم ملی حاضر شود!

اما نکته قابل تأمل در مورد وحید امیری سرگردانی اوست! این ستاره ملی پوش چه در پرسپولیس و چه تیم ملی فرصت زیادی برای بازی در پُست دلخواه خودش پیدا نمی کند.

او در پرسپولیس و تیم ملی بازی را به عنوان مدافع چپ آغاز می کند و سپس به خط میانی و بعضا حمله فرستاده می شود تا با قدرت دوندگی و پرسینگ خودش برای مهاجمان و هافبک های تهاجمی فضا سازی کند.

این سرگردانی نه به سود تیم ملی است و نه پرسپولیس.

یحیی گل محمدی البته می تواند از او در پُست اصلی خودش استفاده کند اما به نظر می رسد درخواست برخی هواداران پرسپولیس بیراه هم نباشد.

وحید امیری در ۳۳ سالگی و با این میزان از دوندگی آن هم پس از انجام ۲ بازی سنگین برابر لبنان و سوریه در معرض آسیب دیدگی قرار دارد و پیشنهاد استراحت دادن به او در دیدار با مس رفسنجان و استفاده به عنوان بازیکن تعویضی می تواند به ریکاوری بهتر این ملی پوش کمک شایانی کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.