رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مطالبات دانشجویان فارغ از جناح بندی‌های سیاسی است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با گذشت بیش از چهار دهه از وقوع انقلاب اسلامی، مطالبات دانشجویان ما فارغ از جناح بندی های سیاسی منطبق بر آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با تبریک فرا رسیدن روز دانشجو به تمامی دانشجویان بیان کرد: یاد و خاطره شهدای گرانقدر حماسه روز ۱۶ آذرماه سال ۱۳۳۲ که نشان از شجاعت، استکبارستیزی و موقعیت شناسسی دانشجویان را داشت، گرامی می دارم.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته توفیق داشتم تا در دانشگاه شهید بهشتی مهمان جمعی از دانشجویان عزیز باشم و مطالبات و انتقادات صریح آنها را بشنوم، گفت: با گذشت بیش از چهار دهه از وقوع انقلاب اسلامی، مطالبات دانشجویان ما فارغ از جناح بندی های سیاسی منطبق بر آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است. مطالبات آنها در راستای عدالت طلبی، رفع تبعیض، قانون گرایی، کاهش فاصله مردم و مسئولین، فسادستیزی، استقلال طلبی و استکبار ستیزی، دفاع از آزادی های اجتماعی، تاکید بر شفافیت، جوانگرایی و همچنین شجاعت و صراحت در بیان نقد نسبت به عملکرد مسئولان منطبق با آرمان های انقلاب اسلامی است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.