رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پیش‌فروش فیلم Spider-Man 3 در چند کشور از اونجرز اندگیم فراتر رفت

«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» خود را برای یک افتتاحیه‌ی بزرگ آماده می‌کند. پیش‌فروش بلیت‌های فیلم در کشورهایی مثل مکزیک حتی از اونجرز فراتر رفت.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، پیش‌بینی‌ها برای فروش فیلم Spider-Man: No Way Home، مدام بالا و بالاتر می‌روند. اول گزارش‌ها خبر از این دادند که تا به امروز در چند سایت پیش‌فروش بلیت، فقط اونجرز اندگیم آماری قدرتمندتر از مرد عنکبوتی جدید داشته است. حالا براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مشخص شد که در برخی از کشورها، فیلم Spider-Man: No Way Home توانست رکوردهای جدیدی را به نام خود بزند و در پیش‌فروش، حتی اونجرز اندگیم را پشت سر بگذارد. به گزارش رسانه‌ی معتبر ددلاین، برخی از سایت‌های با تقاضای بسیار زیاد مردم برای خرید بلیت‌های فیلم Spider-Man: No Way Home خراب شدند.

ددلاین توضیح داد که بسیاری از طرفدارها در مقابل سینماها صف می‌کشند تا از همین حالا بلیت‌ها را به شکل حضوری پیش‌خرید کنند. «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» فقط طی ۲۴ ساعت اول فعال شدن پیش‌فروش بلیت توانست به فروش ۷ میلیون دلاری در کشور مکزیک برسد؛ ۴۰ درصد بالاتر از پیش‌فروش بلیت‌های فیلم Avengers: Endgame در ۲۴ ساعت اول.

در بریتانیا، اسپانیا، برزیل و آمریکا مرکزی نیز اوضاع به همین شکل است؛ به این معنی که فیلم Spider-Man: No Way Home در پیش‌فروش داخل چند بازار سینمایی بزرگ، رسما رکورددار شده است. وقتی پیش‌فروش بلیت‌های فیلم No Time To Die (جیمز باند ۲۵) در بازه‌ی زمانی مشابه را با فیلم Spider-Man: No Way Home مقایسه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که اسپایدرمن سه برابر آخرین فیلم مامور ۰۰۷ موفق به پیش‌فروش بلیت شد. این آمار باتوجه‌به عشق و علاقه‌ی بی‌پایانی که مردم بریتانیا به جیمز باند دارند، به‌سادگی دیوانه‌وار به نظر می‌رسد.

لهستان، پرتغال، استرالیا و ترکیه تنها برخی از کشورهای دیگری هستند که فیلم Spider-Man: No Way Home بیشتر از یک هفته مانده به اکران، در آن‌ها غوغا کرده است. باید دید که درنهایت این فیلم چه‌قدر درآمد خواهد داشت. ولی بدون شک فعلا سونی پیکچرز و مارول با یک لبخند بزرگ مشغول دنبال کردن آمار پیش‌فروش بلیت‌های فیلم Spider-Man 3 سال ۲۰۲۱ میلادی با بازی تام هالند، بندیکت کامبربچ و زندیا هستند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.