چرا برانکو سرمربی تونس نشد؟

روزنامه الوطن عمان نوشت: فدراسیون فوتبال عمان به شایعات و حواشی موجود پیرامون تیم ملی و احتمال جدایی برانکو ایوانکوویچ از این تیم در پایان مسابقات جام کشورهای عربی پایان داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم،‌ بدر الزدجالی نویسنده روزنامه الوطن عمان در این خصوص نوشت: پس از جنجال‎های بزرگی که در خصوص جدایی یا ابقای سرمربی تیم ملی مطرح شد فدراسیون فوتبال عمان قرارداد برانکو را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد این در حالی است که مربی کروات عملکرد موفقی در تیم ملی داشته و توانست عمان را به مرحله یک چهارم نهایی برساند اما در این مرحله برابر تونس شکست خورد.

پس از مسابقات قهرمانی کشورهای عربی گروهی در فضای مجازی مخالف حفظ و تمدید قرارداد برانکو و خواستار کنار رفتن او بودند و گروه دیگری براساس عملکرد موفق این مربی در مسابقات انتخابی جام جهانی و همچنین مسابقات جام کشورهای عربی همچنین باقی ماندن شانس صعود به جام جهانی در ادامه بازی‎های انتخابی خواستار حفظ برانکو ایوانکوویچ شدند.

براساس گزارش‎های دریافتی الوطن فدراسیون فوتبال تونس به دنبال جذب مربی کروات تیم ملی عمان بود تا هدایت این تیم را بر عهده بگیرد خصوصا با توجه به حواشی و مخالفت‎هایی که در خصوص سرمربی فعلی تیم ملی این کشور وجود دارد. فوتبال‏دوستان تونسی از عملکرد تیم ملی این کشور رضایت ندارند و در روزهای گذشته فدراسیون این کشور به همراه برخی دیگر از فدراسیون‎های آفریقایی و آسیایی برای جذب مربی کروات با برانکو وارد مذاکره شده بودند.

الوطن در همین خصوص با برخی از کارشناسان فوتبال در کشورهای عربی گفت‌وگو کرده است.

نجم بحول کارشناس الجزایری در این خصوص می‏گوید: برانکو از همان مکتب شناخته شده یوگسلاوی سابق است که مکتب انضباط و نظم تاکتیکی همچنین توانایی بدنی شناخته می‏‌شود. آن چیزی که از تیم ملی عمان در این مدت دیده شده تاکتیک‌پذیری و نظم تیمی قابل توجه است که قبل از این کمتر دیده بودیم و این تیم به ادامه این روند و ثبات برای پیشرفت نیاز دارد.

علی الزین کارشناس لبنانی هم گفت: عمان در مسابقات جام کشورهای عربی عملکرد موفقی داشت و این تیم صاحب شخصیت متفاوتی شده که حاصل حضور برانکو در این مدت است. ایوانکوویچ مربی بزرگی است که سابقه مشخصی دارد و تیمش شاید تنها حریفی بود که در این رقابت‎ها مقابل قطر عملکرد موفقی داشت. من امیدوارم برانکو در این تیم حفظ شود و بتواند نسل تازه‎ای را به فوتبال عمان معرفی کند.

عماد الرکابی کارشناسی عراقی هم در این خصوص گفت: تیم ملی عمان در این مسابقات همه را شگفت زده کرد. به اعتقاد من باید فدراسیون فوتبال عمان برانکو را حفظ کند چرا که او مربی توانمند و خوبی است که می تواند هویت را به تیم ملی عمان بازگرداند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.