رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

راه‌اندازی امکانات مشابه کلاب هاوس در لینکدین

شبکه اجتماعی حرفه ای لینکدین از مارس سال گذشته سرگرم کار روی قابلیت اتاق صوتی زنده به سبک کلاب هاوس بوده و این قابلیت را برای عرضه در ماه میلادی جاری آماده کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، لینکدین به وب سایت تِک کرانچ اعلام کرد هدف از عرضه این امکانات، فراهم کردن امکان میزبانی میزگردهای مجازی، گفت و گوهای دورهمی و انواع دیگر بحثهایی است که مناسب این محیط است. میزبانها می توانند بر گفت و گوها نظارت کنند و شرکت کنندگان قادر خواهند بود در طول رویدادهای مجازی و پس از آن با یکدیگر صحبت کنند. رویدادها در ابزارهایی برگزار می شود که در پلتفرم لینکدین ساخته شده اند.

بیشتر بخوانید:

لینکدین امیدوار است در ابتدا تولیدکنندگان محتوا که به تولید و اشتراک گذاری محتوا در خصوص حرفه و مشاغل می پردازند، میزبان رویدادها شوند و نهایتا سازمانهای بزرگتر هم رویدادهایی را در این پلتفرم برگزار کند.

نسخه ویدیویی این قابلیت در بهار موجود خواهد بود. سازمان دهندگان رویدادها نمی‌توانند برای دسترسی به آنها پول دریافت کنند زیرا لینکدین در حال حاضر برنامه ای برای رویدادهای پولی ندارد.

بر اساس گزارش انگجت، هنگامی که کلاب هاوس در اوج پاندمی کووید ۱۹ فعالیتش را آغاز کرد، شاهد رشد انفجاری محبوبیت خود و استقبال گسترده افرادی بود که به دلیل پاندمی در خانه حبس شده بودند و به دنبال راههایی برای ارتباط از راه دور با یکدیگر بوند. سایر شرکت‌های فناوری از جمله فیس بوک، توییتر و دیسکورد هم نسخه های خود از اتاقهای صوتی زنده را عرضه کرده اند. لینکدین شاید ورود دیرهنگامی به این بخش داشته باشد اما قالب مذکور می تواند در بلندمدت موفق باشد زیرا بسیاری از افراد مشتاق گوش کردن به تجربه‌هایی هستند که افراد موفق به اشتراک می گذارند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.