انتخاب روش نمایش پست‌ها در توییتر ساده‌تر می‌شود

توییتر برگه جدیدی را در قسمت بالای نسخه iOS اضافه کرده تا کاربران راحت‌تر بتوانند نحوه نمایش پست‌های تایم لاین را بین دو گزینه «جدیدترین توییت‌ها» و «خانه» که توییت‌ها را به صورت الگوریتمی نشان می‌دهد، تغییر دهند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، این قابلیت هم اکنون در دسترس کاربران iOS و به‌زودی برای نسخه وب و اندروید نیز فعال خواهد شد.

به طور معمول، زمانی که کاربران می‌خواهند نحوه نمایش پست‌های خود را تغییر دهند، باید روی آیکون «درخشش» سمت راست بالای صفحه ضربه بزنند. اما حالا با ضربه زدن روی این آیکون، تب جدیدی در بالای اپلیکیشن باز می‌شود که تغییر نحوه نمایش پست‌ها را بسیار ساده‌تر می‌کند. همچنین با این روش دیگر نیازی به ضربه زدن مکرر روی آیکون درخشش بالای اپلیکیشن وجود ندارد.

توییتر توضیح می‌دهد که با اضافه کردن این گزینه تلاش داشته تا مشاهده پست‌های جدید و تغییر نحوه نمایش توییت‌ها را برای کاربران آسان‌تر کند و همچنین با نمایش اینکه در حال مشاهده پست‌ها بر اساس کدام خط زمانی هستند، باعث کاهش سردرگمی آن‌ها شده است.

با این حال، توییتر به طور پیش‌فرض آخرین توییت‌ها را به کاربران نشان نمی‌دهد و پس از باز کردن اپلیکیشن همچنان محتوا جدول زمانی Home یا همان الگوریتم پیشنهادی به آن‌ها نمایش داده خواهد شد و کاربران در صورت لزوم می‌توانند آن را تغییر دهند.

توییتر در حالی از این قابلیت رونمایی کرده که فشار نهادهای نظارتی درباره سیستم‌های توصیه ال گوریتمی شبکه‌های اجتماعی و عدم شفافیت در مورد عملکرد آن‌ها افزایش یافته است. به عنوان مثال، یک گروه دو حزبی از قانونگذاران ایالات متحده اخیرا قانونی را مطرح کردند که غول‌های فناوری ملزم می‌کند تا نسخه‌ای از پلتفرم خود را ارائه کنند که در آن‌ها از داده‌های کاربران برای ارائه پیشنهادات استفاده نمی‌شود. به همین منظور، اینستاگرام امکان نمایش پست‌ها بر اساس زمان انتشار را برای کاربران فراهم کرد.

این قابلیت هم اکنون فقط برای کاربران iOS منتشر شده و توییتر ادعا می‌کند که در هفته‌های آینده به نسخه‌های اندروید و وب نیز خواهد آمد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.