رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

اینستاگرام به زودی قابلیت کنترل والدین و NFT‌ها را در دسترس قرار می‌دهد

شرکت متا تایید کرده است که اینستاگرام قابلیت کنترل‌های والدین را در دسترس کاربران آمریکایی قرار می‌دهد.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، متا، شرکت مادر اینستاگرام، در ماه دسامبر اعلام کرد در سال جاری کنترل‌های والدین و NFT‌ها را به این شبکه اجتماعی خواهد آورد. اکنون این شرکت قابلیت کنترل والدین را تنها در دسترس کاربران آمریکایی قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

به گزارش phonearena، آدام موسری، رئیس پیام‌رسان اجتماعی اینستاگرام تایید کرد که از امروز کنترل‌های والدین برای کاربران این پلتفرم در آمریکا دردسترس است. با استفاده از این روش راه اصلی خانواده به کاربران اینستاگرام در آمریکا باز کرده است که به عنوان مرکزی برای دسترسی به ابزار‌های نظارت و سایر منابع مرتبط عمل خواهد کرد. این قابلیت‌ها امروز در دسترس کاربران آمریکا هستند و در ماه مه به صورت VR عرضه خواهند شد.

همچنین مرکز خانواده شامل یک مرکز آموزشی جدید است که در آن والدین می‌توانند به منابعی مانند مقالات کارشناسان، ویدیو‌ها و نکاتی در مورد موضوعات مختلفی مانند نحوه صحبت با نوجوانان در مورد رسانه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشند. آموزش‌های ویدئویی در مورد نحوه استفاده از ابزار‌های نظارتی جدید از طریق هاب در دسترس خواهد بود.

اولین مجموعه از ابزار‌های نظارت والدین که در اینستاگرام در دسترس است به خانواده‌ها این امکان را می‌دهد که مدت زمان فعالیت نوجوانانشان را در این شبکه اجتماعی کنترل و محدودیت‌هایی برای آن‌ها تعیین کنند. برای نمونه هنگامی که نوجوانان آن‌ها فایلی را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند مطلع شوند و بر حساب‌هایی که فرزندشان آن‌ها را دنبال می‍‌کند نظارت داشته باشند.

همچنین این شرکت می‌گوید احتمال دارد در ماه‌های آینده ویژگی‌های بیشتری به ابزار‌های نظارت والدین اضافه شود، از جمله این قابلیت‌ها گزینه تنظیم ساعت‌هایی که نوجوانان می‌توانند در طی آن از اینستاگرام استفاده کنند و توانایی دسترسی بیش از یک والدین بر نظارت بیشتر حساب نوجوان خود است.

مارک زاکربرگ در اخباری دیگر تایید کرد که NFT‌ها (توکن‌های غیرقابل تعویض) به اینستاگرام می‌آیند. همچنین زاکربرگ در طی سخنرانی خود در SXSW این اطلاعات را فاش کرد، اما جزئیات دقیق‌تری را ارائه نکرد. احتمال می‌رود این شرکت قصد دارد مجموعه دیجیتال را پیاده سازی کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.