رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

وزارت اطلاعات موظف به شناسایی عوامل موثر در حادثه مشهد شد

رئیس جمهور، وزارت اطلاعات را مکلف کرد با همکاری تمامی نهادهای ذی‌صلاح به سرعت تمامی عوامل مؤثر حادثه روز گذشته مشهد را شناسایی و تحت تعقیب قرار داده و نتیجه را به اطلاع عموم مردم برسانند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی ضمن محکومیت حادثه روز گذشته در حرم مطهر امام رضا (ع) و تسلیت شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام والمسلمین اصلانی، تاکید کرد: قطعاً این حادثه ناگوار که به دست یکی از عناصر منحرف و تحت تأثیر گروه‌های تکفیری آمریکایی صورت گرفته است باعث وحدت و انسجام بیشتر از پیش علاقه‌مندان به اسلام و ایران اسلامی می شود.

بیشتر بخوانید:

متن پیام رئیس جمهور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه دیروز در آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام که مأمن تمامی انسان‌های آزاده جهان فارغ از هرگونه دین و مذهب است و موجب شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد اصلانی و مجروحیت دو طلبه عزیز جهادگر شد؛ باعث تأثر و جراحت قلبی اینجانب و همه محبان این امام رئوف گردید.

ایشان از مبلغان جهادی اسلام ناب بود که مستضعفان شیعه و اهل سنت حاشیه شهر مشهد مقدس، مجاهدت‌های ایشان را از نزدیک دیده بودند.

قطعاً این حادثه ناگوار که به دست یکی از عناصر منحرف و تحت تأثیر گروه‌های تکفیری آمریکایی صورت گرفته است باعث وحدت و انسجام بیشتر از پیش علاقه‌مندان به اسلام و ایران اسلامی شده و رسوایی جریان‌های انحرافی به همراه خواهد داشت. وزارت اطلاعات با همکاری تمامی نهادهای ذی‌صلاح موظفند به سرعت تمامی عوامل مؤثر این حادثه را شناسایی و تحت تعقیب قرار داده و نتیجه را به اطلاع عموم مردم برسانند.

اینجانب شهادت مظلومانه ایشان را به خانواده معظم شهید بزرگوار، همراهان و دوستان ایشان و حوزه علمیه خراسان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال، علو درجات ایشان و سلامتی و شفای دو عزیز دیگر مجروح این حادثه را خواستارم.

سیدابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.