گوگل مپس به‌زودی عوارض جاده‌ای را هنگام سفر تخمین می‌زند

این ویژگی در ماه جاری برای کاربران اندروید و iOS در ایالات متحده، هند، اندونزی و ژاپن و برای حدود ۲۰۰۰ مسیر جاده‌ای فعال می‌شود. اما قرار است به زودی در سایر کشورها و در دسترس بقیه کاربران نیز قرار بگیرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو،‌ با کمک این ویژگی کاربران می‌توانند حین سفرهای جاده‌ای از میزان تقریبی عوارض مطلع شوند. همچنین جزئیات بیشتری برای پیدا کردن مسیر در حین سفر در اختیار آنها قرار داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

گوگل اعلام کرده که در نقشه‌های ناوبری به‌زودی چراغ‌های راهنمایی و علائم توقف در طول مسیر به همراه جزئیات بیشتری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. برای مثال در برخی شهرهای منتخب، جزئیاتی در مورد شکل و عرض جاده، میانبرها و غیره برای کاربران نمایش داده می‌شود که می‌تواند برای کاربران در حین سفر مفید باشد. این نقشه‌های بهبودیافته در هفته‌های آینده برای کاربران سیستم عامل‌های اندروید، اندروید اتو، iOS و برنامه CarPlay اپل عرضه خواهند شد.

کاربران گوگل مپس در دستگاه‌های اپل نیز به‌روزرسانی‌های هدفمندی را دریافت می‌کنند. ویجت جدیدی برای سیستم عامل iOS وجود خواهد داشت که به کاربران امکان می‌دهد به سفرهای پین شده در تب Go دسترسی داشته باشند. این ویژگی نیز طی هفته‌های آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

به علاوه گفتنی است که برنامه گوگل مپس برای اپل واچ نیز به کاربران این امکان را می‌دهد تا فقط با ضربه زدن روی میانبر ساعت هوشمند خود، مسیرهای هر یک از میانبرهای گوگل مپس را در مکان‌‌هایی مانند خانه و محل کار دریافت کنند.

باید دید در عمل این ویژگی‌ها چه زمانی در دسترس تمامی کاربران قرار خواهند گرفت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.