بریتنی و سام اصغری بچه دار شدند

بریتنی اسپیرز و سام اصغری بچه دار شدند. خواننده مشهور آمریکایی با انتشار پستی خبر از بچه دار شدن خود داد.

اینتیتر – سحر زمانی؛ بریتنی اسپیرز، خواننده مشهور آمریکایی و سام اصغری، همسر ایرانی او، ساعاتی گذشته با انتشار پستی در صفحه های اینستاگرامیشان خبر از بچه دار شدن خود دادند.

بیشتر بخوانید:

بریتنی در پست اینستاگرامی اش نوشت: من وزن زیادی را از دست دادم که در سفرم ماویی به یکباره برگشت. با خودم فکر کردم چه بلایی سر شکمم آمده است. همسرم گفت به خاطر غذاست. اما من تست بارداری دادم و متوجه شدم که بچه دار شدیم.

سام اصغری نیز در پست اینستاگرام اش نوشت: ازدواج و بچه دار شدن بخش های طبیعی یک رابطه مستحکمی که پر از عشق و احترام است، هستند. پدر شدن چیزی است که من همیشه به دتبال آن بودم و من آن را سرسری نمیگیرم. و مهم ترین کاری است که انجام خواهم داد.

این در حالی است بریتنی ماه گذشته اعلام کرده بود تصمیماتی برای بچه دار شدن در سر دارند.

بریتنی اسپیرز، خواننده چهل ساله و سام اصغری بیست و هشت ساله،‌ سال گذشته با یکدیگر نامزد کردند. بریتنی در سال ۲۰۱۶ با سام اصغری حین فیلم برداری یکی از کلیپ های موسیقی اش آشنا شد.

بریتنی اسپیرز از سال ۲۰۰۸ به دلیل نگرانی ها برای سلامت روانی اش، تحت قیومیت پدر خود درآمده بود. بریتنی در ۱۳ سال گذشته برای لغو حکم قیمومیت تلاش کرده بود که سرانجام سال گذشته این کم لغو شد و توانست با سام اصغری ازدواج کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. مهرناز می گوید

    اگه ایران بود یا حتی یه زن غیرمشهور بود با سه طلاق و یه عالمه روابط هیچ خانواده پسری چنین رابطه ای رو تایید نمی کرد . داشتن مشکلات روانی و اختلاف سنی زیاد به کنار . داشتن شوگر مامامی افتخار نیست که حالا همه رسانه ها تو بو بوق و کرنا کردن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.