کدام فیلم های سینمایی را برای آخر هفته تماشا کنیم؟

کدام فیلم های سینمایی را برای آخر هفته تماشا کنیم؟ در این مطلب به معرفی چهار فیلم سرگرم کننده خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

اینتیتر – مریم آهنگری؛ تعطیلات آخر هفته، فرصت مناسبی برای تماشای فیلم هایی است که برای ساعاتی ما را به دنیای خود ببرند و سرگرم کنند. در مطلب معرفی فیلم این هفت، به تماشای فیلمی درباره هیچکاک می نشینیم و سپس به با فیلم یک لطف ساده لحظاتی از هیجان و خنده را تجربه می کنیم و در نهایت با فیلم های من خیلی مراقبم و داستان عامه پسند هفته را به پایان می رسانیم.

بیشتر بخوانید:

در ادامه کمی درباره فیلم های این هفته برایتان خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

هیچکاک ( ‌Hitchcock )

هیچکاک روایتگر بخش کوتاهی از زندگی آلفرد هیچکاک، فیلمساز بزرگ سینمای کلاسیک است. فیلمسازی که از کمدی خاصی برخوردار بود. هیچکاک با فیلمنامه های تمیز و بی نقصش، سینمای وحشت را به درستی به مخاطبان خود معرفی کرد. فیلم هیچکاک با بازی بی نظیر آنتونی هاپکینز لحظاتی از زندگی این کارگردان بزرگ را برایمان به نمایش می گذارد. لحظاتی که سرشار از ایمان به خود و ریسک کردن های فراوان است. در واقع فیلم روایتی روان از کله شق بازی های هیچکاک دارد. کل شق بازی هایی که او را ممتاز کرده است. هلن میرن، اسکارلت جوهانسون، جسیکا بیل، تونی کولت، جیمز دارسی و دنی هوستون از دیگر بازیگران این فیلم هستند. هیچکاک محصول سال ۲۰۱۲ است.

یک لطف ساده ( A Simple Favor )

فیلم یک لطف ساده، با یک لطف ساده شروع می شود و با دردسرهای عظیمی به پایان می رسد. این فیلم داستان دو مادر جوان را روایت می کند که پسرهایشان با هم همکلاسی هستند و آنها نیز در مدرسه با یکدیگر آشنا می شوند. آشنایی که اتفاقات بسیاری را به دنبال خود می آورد. پس از مدتی یکی از این مادرها مفقود می شود و داستان سبکی مرموز را به خود می گیرد. بلیک لایولی، آنا کندریک، هنری گلدینگ، اندرو رنلز و پتی هریسون از بازیگران اصلی این فیلم هستند. یک لطف ساده محصول سال ۲۰۱۸ و به کارگردانی پال فیگ است.

من خیلی مراقبم ( I Care a Lot )

من خیلی مراقبم فیلمی در ژانر کمدی سیاه است و ته مایه هایی از دلهره و هیجان را با خود به همراه دارد. این اثر روایتگر داستان یک کلاهبردار حرفه ای است که سرپرستی افراد مسن پولدار را بر عهده می گیرد و از خون آنها تغذیه می کند. اما از قضا سر یکی از این سرپرستی ها به مشکل می خورد و با یک گروه مافیایی بزرگ در می افتد. رزمند پایک، پیتر دینکلیج، ایزا گونزالس، کریس مسینا و دایان ویست از بازیگران این فیلم هستند. من خیلی مراقبم در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است و جی بلیکسن کارگردانی آن را برعهده داشته است.

داستان عامه پسند ( Pulp Fiction )

دیوانه بازی های کوئنتین تارانتینو در داستان عامه پسند به اوج خود می رسد. این کارگردان عاشق خون و خونریزی، در داستان عامه پسند با ساختارشکنی های فراوان داستانی کمدی را از دل دزدی ها و قتل ها و جنایت ها برایمان روایت می کند. داستان عامه پسند روایتی غیر خطی دارد و از جنایتکاران مختلف و جنایت هایشان برایمان می گوید. جان تراولتا، ساموئل ال. جکسون، اوما تورمن، بروس ویلیس، هاروی کایتل، تیم راث، آماندا پلامر، کریستوفر واکن، کیتی گریفین، استیو بوشمی، پال کالدرون و برونا گالاگر در این فیلم نقش آفرینی می کنند. داستان عامه پسند محصول سال ۱۹۹۴ است.

در این مطلب چهار فیلم سرگرم کننده در ژانرهای متفاوت را به شما مخاطبان عزیز معرفی کردیم. امیدوارم از تماشای آنها لذت ببرید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.