ادامه دادگاه جانی دپ و امبر هرد؛ این بار عکس صورت زخمی جانی دپ به نمایش درآمد

در ادامه دادگاه جانی دپ و امبر هرد، تصاویری از صورت زخمی دپ به هیات منصفه نشان داده شد که نگهبان امنیتی او ادعا می‌کند توسط امبر هرد ایجاد شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو،‌ شان بت، نگهبان امنیتی دپ روز گذشته در جایگاه حاضر شد و گفت این عکس‌ها را به عنوان مدرک از حمله‌ای که امبر هرد به او کرده بود گرفته است. اولین حادثه در مارس ۲۰۱۵ اتفاق افتاد و بت با نشان دادن تصویری به هیات منصفه گفت گونه و پلک دپ متورم شده بود. او گفت: «دپ می‌خواست این تصویر ثبت شود تا در صورتی که هرد سعی کرد ادعایی علیه دپ کند از آن به عنوان مدرک استفاده کند.»

ادامه دادگاه جانی دپ و امبر هرد

بیشتر بخوانید:

دومین مورد آزار توسط هرد در دسامبر ۲۰۱۵ اتفاق افتاد. بت با اشاره به بینی دپ گفت آنها با هم درگیر شدند و هرد بینی دپ را چنگ زد. او به دادگاه سه عکس نشان داد که در آنها آثار خراش و پارگی روی صورت دپ به چشم می‌خورد.

ادامه دادگاه جانی دپ و امبر هرد

نگهبان امنیتی دپ در طول شهادتی که در دادگاه داد توانایی رئیسش در کنترل نوشیدن مشروبات الکلی را تحسین کرد و گفت او چه بنوشد و چه ننوشد بسیار دوست داشتنی است و به راحتی می‌توان با او کنار آمد. در ادامه بت توضیح داد که دپ و هرد چطور از یک زوج عاشق تبدیل به افرادی شدند که مدام با هم دعوا داشتند. یک بار که بت، هرد را پس از مشاجره به پنت‌هاس می‌برد به او گفت: «این وضع نمی‌تواند ادامه پیدا کند. شما همدیگر را می‌کشید» و هرد جواب داده بود: «من دوستش دارم. نمی‌خواهم از دستش بدهم.»

در آخرین دعوای دپ و هرد پیش از طلاق در ماه می ۲۰۱۶ هم بت آنجا بود. بت و جری جاج، کارمند سابق دپ، بیرون منتظر بودند که صدای فریاد هرد آمد. این دو بلافاصله داخل شدند و هرد به یکباره جا خورد. او گفت: «هرد فریاد زد این آخرین باری است که این کار را با من می‌کنی. دپ نگاهی به او کرد و گفت در مورد چی حرف می‌زنی؟»

ادامه دادگاه جانی دپ و امبر هرد

وقتی از بت پرسیده شد آیا جراحت یا کبودی روی صورت هرد بود یا نه او پاسخ منفی داد. کمتر از یک هفته بعد هرد درخواست طلاق از دپ را امضا و عکس صورت کبود خود را که مدعی است دپ با پرتاب تلفن به سمتش موجب آن شده منتشر کرد.

پیش از این دبی لوید، پرستار شخصی دپ نیز گفته بود شاهد مشاجره امبر هرد و تعقیب دپ از سوی او بوده و می‌دیده که هرد به او فضای کافی برای آرام شدن نمی‌دهد. او یادداشت‌های پزشکی خود را در اختیار دادگاه گذاشت. در یکی از آنها نوشته شده بود: «بیمار احساس خستگی می‌کند و می‌خواهد در خانه بماند، اما نمی‌خواهد نامزدش را ناراحت کند، برای همین شام به بیرون رفتند.» در یادداشت دیگری آمده بود دپ از اینکه هرد از اصطلاح «شیدایی» برای توصیف رفتارش استفاده می‌کند آشفته است، چون او را از قبول هرگونه تقصیر در طول بحث‌ها معاف می‌کند. این پرستار همچنین گفت هرد گاهی سعی در تحریک دپ داشت.

ادامه دادگاه جانی دپ و امبر هرد

در یادداشت دیگری از مشاوره‌ای که در ۷ ماه مارس ۲۰۱۵ انجام شد این‌طور آمده است: «بیمار درباره رابطه‌اش احساس خشم و ناراحتی می‌کند و فکر می‌کند رابطه‌شان سمی است.»

در یادداشت‌ها آمده بود که دپ پس از استفاده از آرام‌بخش به خاطر کارهای دندان‌پزشکی‌اش به این داروها وابسته شده بود: «بیمار از ترک آرام‌بخش می‌ترسد اما می‌داند این همان کاری است که باید انجام دهد.»

لوید روز ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۴ برای ملاقات دپ به خانه او رفت و دید دپ با انگشت خونین گوشه‌ای نشسته است. دپ آن روز اعتراف کرد که در جریان دعوا با هرد به تخته‌ای که در آشپزخانه بود مشت کوبیده است. او از دراز کشیدن امتناع می‌کرد چون نمی‌خواست نامزدش فکر کند او اهمیتی به موضوع نمی‌دهد.

یادداشت‌های لوید در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۴ نشان می‌دهد که دپ در صحنه فیلمبرداری فیلم به در تریلر خود لگد زده و حاضر به صحبت با کارگردان نیست.

ادامه دادگاه جانی دپ و امبر هرد

زمانی که یک پیام به دادگاه نشان داده شد که در آن جانی دپ به پرستارش، دبی لوید گفته بود: «می‌توانی مقداری مورفین به من بدهی تا ببینی زبان و آلت تناسلی ام به هم می‌رسند» جانی دپ خندید.

این جمله بخشی از پیام عذرخواهی است که جانی دپ در آن روز به خاطر خودداری از ملاقات با خانم لوید و اشخاص دیگر برای او فرستاده بود. دپ در این پیام نوشته بود: «هی عزیزم، بابت امروز خیلی متاسفم. فکر می‌کردم تو استفن هستی، کسی که به خاطر عدم وفاداری و از بین رفتن حافظه‌اش دیگر حاضر نیستم ملاقات کنم. او تمام تلاشش را کرد که مرا آزار دهد. واقعا متاسفم اگر ناراحتت کردم. می‌توانی مقداری مورفین به من بدهی تا ببینی زبان و آلت تناسلی ام به هم می‌رسند. باعشق، جِی.»

دپ در این پیام‌ها خانم لوید را «دبی کوچولو» و «پرستار زبردست» صدا می‌کرد و می‌گفت دلش برای حضور او در آنجا تنگ خواهد شد.

در این جلسه دادگاه جانی دپ و امبر هرد، ویدیوی از پیش ضبط‌ شده‌ای از دکتر دیوید کیپر، پزشک مخصوص درمان اعتیاد سلبریتی‌ها نیز پخش شد. تشخیص اولیه او درباره دپ ابتلا به ADHD، دوقطبی، افسردگی، بی‌خوابی، اختلال سوءمصرف مواد و ریفلاکس مزمن بود. دکتر کیپر در پاسخ به سوالات وکیل دپ مبنی بر اینکه آیا تا به حال از سوی هرد درخواستی برای درمان ناشی از خشونت خانگی یا جراحت شده یا خیر پاسخ منفی داد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.