رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

رگبار بهاری باران در برخی مناطق غرب کشور

امروز در برخی مناطق شمال‌غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین و البرز ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌ چهارشنبه در برخی مناطق شمال‌غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین و البرز ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد. بعد از ظهر در گیلان و غرب مازندران نیز بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود. در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما استقرار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

پنجشنبه با گذر موج تراز میانی جو از غرب کشور در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز و تهران، دامنه‌های زاگرس مرکزی در همدان، مرکزی، قم، لرستان و ایلان همچنین در جنوب غرب کشور و استان اصفهان و شمال فارس ابرناکی، بارش گاهی رعد و برق انتظار می‌رود.

با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان نیز بارش باران همراه با کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.

جمعه در مناطقی از شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، سمنان، شمال اصفهان و ارتفاعات در یزد و کرمان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

شنبه در ارتفاعات شرقی البرز، برخی مناطق خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات کرمان و همچنین در سواحل دریای خزر نیز بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد و این موج از مرز‌های شرقی کشور خارج می‌شود.

روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در استان‌های واقع در نوار غربی کشور آسمان غبارآلود است.

دریای خزر روز پنجشنبه مواج است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.