رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تمدید سریال Pachinko شبکه اپل تی‌وی پلاس برای فصل دوم

شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس پیش از پایان فصل اول سریال درام Pachinko از تمدید آن برای فصل دوم خبر داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی،‌ در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس، سریال Pachinko (پاچینکو) را در آستانه‌ی پخش قسمت نهایی فصل اول برای یک فصل دیگر تمدید کرده است. سو هیو خالق، نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی این سریال درامِ کره‌ای، ژاپنی و انگلیسی زبان است. سریال پاچینکو براساس رمانی پرفروش با همین نام نوشته‌ی مین جین لی ساخته شده است و ماجراهای یک خانواده‌ی مهاجر کره‌ای را در ۴ نسل دنبال می‌کند که وطن خود را به امید آینده‌ای روشن‌تر ترک می‌کنند. این داستان از اوایل دهه‌ی ۱۹۰۰ از دیدگاه سون‌جا، مادر سالار خانواده روایت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

سو هیو اخیرا با انتشار بیانیه‌ی جدیدی اظهار داشت: «کلمات نمی‌توانند خوشحالی من از روایت ادامه‌ی داستان خارق‌العاده‌ی این خانواده‌ی شجاع را بیان کنند. از تیم شگفت‌انگیز شرکت اپل و استودیو فیلم‌سازی Media Res برای باور و حمایت‌هایشان و از طرفدارهای پرشورمان که مشوق ما بودند، سپاسگزارم. باعث افتخار است که بتوانم برای تولید فصل دوم سریال Pachinko به کار با این بازیگران و عوامل تولید ادامه بدهم».

سو هیو نه‌تنها وظیفه‌ی نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی سریال Pachinko را برعهده دارد، بلکه به‌عنوان شورانر آن نیز فعالیت می‌کند. کوگونادا و جاستین چون هر کدام ۴ قسمت از فصل اول این سریال درام را کارگردانی کردند و به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی نیز فعالیت داشتند. مایکل النبرگ و لیندزی اسپرینگر از شرکت مدیا رس، ترزا کانگ لوو از شرکت Blue Marble Pictures و ریچارد میدلتون نیز وظیفه‌ی تهیه‌کننده‌ی اجرایی پروژه را برعهده داشتند.

یون یو-جونگ در نقش سون‌جا سال‌خورده، لی مین-هو در نقش کو هان‌سو، جین ‌ها در نقش سولومون، مینها کیم در نقش سون‌جا نوجوان، آنا ساوای در نقش نائومی، یونچای جونگ در نقش کیونگی جوان، اینجی جونگ در نقش یانجین، جیمی سیمپسون در نقش تام اندروز، جون وو هان در نقش یوسب، کاهو مینامی در نقش اتسوکو، استیو سانگیون نو در نقش ایساک، سوجی آرای در نقش موزاسو و یونا در نقش سون‌جا جوان از بازیگران سریال Pachinko به‌حساب می‌آیند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.