رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

گوگل کروم با اختلاف صدرنشین مرورگر‌های اینترنتی شد

یک مطالعه جدید نشان داد که مرورگر‌های کروم، سافاری و فایرفاکس به ترتیب پراستفاده‌ترین مرورگر‌های دنیا هستند.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، پس از اینکه آمار جدید نشان داد که مرورگر سافاری اپل اکنون بیش از یک میلیارد کاربر دارد، ممکن است جنگ بین مرورگر‌ها دوباره احیا شود.

بیشتر بخوانید:

طبق نتایج مطالعه جدیدی، مرورگر سافاری اکنون تقریباً ۲۰ ٪ از کل کاربران اینترنت در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است. با این حال، سافاری حتی به مرورگر گوگل کروم، نزدیک هم نشده است. بر اساس اعداد و ارقام، گوگل کروم در سراسر جهان بیش از ۳.۳ میلیارد کاربر دارد و حدود ۶۴ درصد از کل بازار مرورگر‌ها را به خود اختصاص داده است.

مرورگر مایکروسافت اج نیز با بیش از ۲۱۲ میلیون کاربر، در جایگاه سوم قرار دارد و بالاتر از فایرفاکس که بیش از ۱۷۹ میلیون کاربر دارد قرار گرفته است.

موفقیت کروم گوگل به دلیل نصب پیش فرض در گوشی‌های اندرویدی است. دوم شدن سافاری نیز دلیل مشابهی دارد، چون در تمام آیفون‌ها و مک‌ها در دسترس است. مرورگر اج نیز برنامه پیش‌فرض همه دستگاه‌های مایکروسافت است.

مرورگر اختصاصی سامسونگ نیز در رده پنجم مرورگر‌ها قرار گرفته و طبق روال، دلیل حضور این برنامه در بین ۵ مرورگر برتر، این است که در همه دستگاه‌های تلفن همراه سامسونگ نصب شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.