جزئیات مرتبط با افتتاح حساب و درخواست وام در همراه بانک مهر ایران ایفون

کد خبر : ۳۵۷۶۷۴
جزئیات مرتبط با افتتاح حساب و درخواست وام در همراه بانک مهر ایران ایفون

با توجه به گرانی‌های بی‌سابقه و مشکلات متعدد اقتصادی که در حال حاضر بخش بزرگی از افراد جامعه با آن درگیر هستند، بسیاری از مردم تمایل دارند که برای خرید کالاهای مورد نیاز خود از بانک‌های کشور وام دریافت کنند.

با توجه به گرانی‌های بی‌سابقه و مشکلات متعدد اقتصادی که در حال حاضر بخش بزرگی از افراد جامعه با آن درگیر هستند، بسیاری از مردم تمایل دارند که برای خرید کالاهای مورد نیاز خود از بانک‌های کشور وام دریافت کنند.

خبر خوب اینکه در مرحله‌ی اول امکان افتتاح حساب و درخواست تسهیلات در قالب عمده‌ی اپلیکیشن‌های همراه بانک به ویژه همراه بانک مهر ایران برای ایفون، همراه بانک صادرات ایفون نسخه وب، موبایل بانک رسالت نسخه ios، اپ بانک شهر برای ایفون و همراه بانک سپه برای ios وجود دارد. با ما همراه باشید تا با روش نصب و راه‌اندازی این اپلیکیشن‌ها و شرایط دریافت وام از آن‌ها آشنا شویم.

نحوه‌ دانلود همراه بانک مهر ایران برای ایفون و دریافت وام

مهر ایران یک بانک از نوع قرض الحسنه در سطح کشور است که تسهیلات متنوعی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا با دریافت وام‌های گوناگون بتوانند کیفیت زندگی خود را افزایش دهند. در گام اول برای دریافت وام‌های متنوع با کارمزد ۰ تا ۴ درصد باید همراه بانک مهر ایران ایفون نسخه وب را بر روی تلفن خود نصب کنید. برای این منظور میتوانید همراه بانک مهر ایران را از طریق یکی از بهترین و معتبرترین اپ استور ایرانی کشور یعنی سیبچه به صورت رایگان دانلود و مراحل راه‌اندازی آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی کنید.

افتتاح حساب در همراه بانک مهر ایران برای ایفون رایگان

بعد از دانلود همراه بانک مهر ایران برای ایفون با لینک مستقیم برای اینکه بتوانید از امکانات و خدمات گسترده‌ی آن بهره‌مند شوید باید تلفن همراه و کد ملی خود را در بخش‌های مربوطه وارد کنید و بعد از وارد کردن کد پیامک شده دکمه‌ی افتتاح حساب را بزنید. بعد از آن هم به سراغ بارگذاری تصویر مدارک زیر بروید:

  • کارت ملی هوشمند یا رسید ثبت‌نام آن
  • تصویر امضا

پس از تایید مشخصات توسط ثبت و احوال به صفحه‌ی جدیدی هدایت می‌شوید و با ضبط ویدیو و خواندن یک جمله مراحل احراز هویت را نهایی می‌کنید. در آخر بعد از طی کردن مراحل افتتاح حساب بانک مهر ایران برای ایفون می‌توانید درخواست وام خود را به شرط نداشتن چک برگشتی و بدهکاری به بانک ثبت کنید.

خدمات و امکانات نصب همراه بانک صادرات نسخه جدید

همراه بانک صادرات برای ایفون - تصویر 2

بانک صادرات یکی از قدیمی‌ترین بانک‌های خصوصی در سطح کشور است که همواره تلاش می‌کند بهترین خدمات و امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. به همین جهت برای رفاه حال آن‌ها از اپلیکیشن دانلود همراه بانک صادرات برای ایفون رایگان نسخه وب رونمایی کرد تا کاربران بتوانند به کمک آن بسیاری از امور بانکی خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری دنبال کنند. از جمله امکاناتی که با دانلود همراه بانک صادرات برای ایفون رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دریافت اطلاعات مرتبط با تسهیلات از قبیل مبلغ و تاریخ سررسید
  • انتقال وجه بین حساب‌های خود به سرعت و بدون محدودیت
  • پرداخت قبوض خدماتی مختلف
  • استعلام وضعیت چک‌های صادره
  • کارت به کارت شتابی و غیر شتابی
  • انتقال وجه بین بانکی به صورت پایا و امکانات دیگر

درخواست وام میثاق به صورت آنلاین

یکی از جدیدترین تسهیلات بانک صادرات است که افراد می‌توانند درخواست آن را به صورت آنلاین از طریق سامانه شمس میثاق ثبت کنند تا بعد از دریافت به واسطه‌ی دانلود همراه بانک صادرات برای ایفون بتوانند به سادگی مبلغ وام تسهیلات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بپردازند. اگر شما هم متقاضی دریافت وام‌های این بانک هستید جدا از فراهم کردن مدارک لازم نباید بدهی بانک یا چک برگشتی در سیستم مالی کشور داشته باشید.

ثبت درخواست وام ۴۰۰ میلیون تومانی با دانلود همراه بانک رسالت نسخه ios

دانلود همراه بانک رسالت نسخه ios - تصویر 3

بانک قرض‌ الحسنه‌ی رسالت یکی از موسسه‌هایی است که در زمینه‌ی ارائه‌ی وام‌های بدون سود و کارمزد به مشتریان فعالیت می‌کند و به خاطر خدمات آنلاین و حرفه‌ای خود شهرت بالایی دارد. تمامی کاربران سیستم عامل ios و مشتریان این بانک می‌توانند به کمک سیبچه دانلود همراه بانک رسالت برای ایفون رایگان را به صورت رایگان دانلود و از خدمات متعدد آن از قبیل ثبت درخواست وام به صورت آنلاین استفاده کنند.

البته دانلود همراه بانک رسالت برای ایفون با لینک مستقیم فقط بخش کوچکی از مراحل درخواست وام را تشکیل می‌دهد؛‌ چرا که شما باید بعد از افتتاح حساب به مدت ۳ تا ۶ ماه سپرده‌ی خود را نزد بانک نگه دارید تا بعد از آن بتوانید درخواست خود را با توجه به معدل حساب به دست آمده ثبت کنید.

مراحل درخواست وام در همراه بانک رسالت برای ایفون تحت وب

در مجموع مراحل ثبت درخواست برای دریافت وام را در همراه بانک رسالت برای ایفون رایگان می‌توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • افتتاح حساب به صورت آنلاین
  • برآورد تسهیلات بعد از حداقل ۳ ماه خواب سپرده
  • اعتبار سنجی به منظور مشخص کردن سقف وام، مدت زمان پرداخت اقساط و نوع ضمانت

دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی از طریق همراه شهر پلاس ios نسخه وب

دانلود همراه شهر پلاس با لینک مستقیم برای ایفون - تصویر 4

تمامی مشتریان بانک شهر می‌توانند بدون نیاز به ضامن و صرفاً از طریق اعتبار سنجی حداکثر تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام با سود ۲۳ درصد دریافت کنند. البته مانند سایر وام‌ها متقاضیان علاوه بر اینکه مشتری این بانک هستند نباید بدهکاری بانکی یا چک برگشتی داشته باشند. خبر خوب این است که برای ثبت درخواست وام نیازی به مراجعه حضوری به بانک ندارید و می‌توانید با دانلود و نصب و دانلود همراه شهر پلاس برای ایفون رایگان این کار را به صورت آنلاین انجام دهید. سایر امکانات و خدمات این اپلیکیشن در ادامه بررسی شده است.

قابلیت‌های نسخه جدید همراه بانک شهر برای ایفون

دانلود همراه شهر پلاس با لینک مستقیم برای ایفون خدمات و امکانات زیر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد:

  • امکان پرداخت اقساط سایرین
  • قابلیت اضافه کردن کارت توسط مشتری
  • جستجو در فهرست سپرده
  • تغییر فیلدهای مربوط به جستجو شعبه
  • گزارش دسته چک
  • پرداخت قبوض با سپرده
  • جستجوی گردش سپرده به کمک فیلتر تاریخ
  • به اشتراک گذاری رسید به صورت عکس
  • ورود با تشخیص چهره یا اثر انگشت و امکانات متعدد دیگر

نسخه جدید همراه بانک سپه برای ایفون چیست و چه کاربردی دارد؟

دانلود همراه بانک سپه جدیدترین نسخه ایفون - تصویر 5

دانلود همراه بانک سپه برای ایفون با لینک مستقیم یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی سیستم‌عامل ios است که به کمک آن مشتریان این بانک می‌توانند به سادگی به سپرده‌های خود دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این با دانلود همراه بانک سپه جدیدترین نسخه ایفون کاربران قادر هستند به روش‌های مختلف از جمله کارت به کارت انتقال وجه انجام دهند و در صورت تمایل پیش از انتقال از موجودی حساب خود نیز مطلع شوند. سایر خدمات و امکانات دانلود همراه بانک سپه با لینک مستقیم را می‌توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • مشاهده‌ی وضعیت سپرده‌ها
  • پرداخت قبوض
  • انتقال وجه به صورت پایا و ساتنا
  • مشاهده‌ی ده گردش آخر کارت
  • دریافت رمز پویا
  • تغییر رمز دوم و رمز کارت
  • مسدود کردن کارت در صورت نیاز
  • خرید شارژ اپراتورهای تلفن همراه و امکانات دیگر

سخن پایانی

در این مطلب با تعدادی از اپلیکیشن‌های کاربردی سیستم‌ عامل ios و روش دانلود آن‌ها از برترین اپ استور کشور یعنی سیبچه آشنا شدیم. به واسطه‌ی این پلتفرم فوق‌العاده کاربران می‌توانند عمده‌ی برنامه‌های مورد نیاز خود را به صورت رایگان دانلود و از قابلیت‌های گوناگون آن‌ها استفاده کنند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد