قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ مشخص شد!

کد خبر : ۳۶۱۹۹۶
قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ مشخص شد!

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ را در این مطلب مشاهده می کنید.

به گزارش اینتیتر، قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ را در این مطلب مشاهده می کنید.

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ همراه با کاهش قیمت اونس جهانی و افت دلار، با کاهش قیمت بازگشایی شد. با این حال طلا نوسانات کاهشی کوچکی پیدا کرده و قیمت‌ها همچنان در کانال روز گذشته پایداری می‌کنند. شایان‌ ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا، با کاهش هشت دلاری، با رقم ۲۵۰۹ دلار به ثبت رسیده است.

همچنین قیمت دلار امروز با افت محدود مواجه شده و به پله سوم کانال پایانی کریدور پنجم عقب‌نشینی کرده است.

قیمت طلا کاهش یافت

قیمت طلا  امروز دچار نوسانات کوچک کاهشی شده است. با این‌حال همچنان در کانال روز گذشته پایداری می‌کند. هر مثقال طلا با ۴۳ هزار تومان کاهش، روی رقم ۱۵ میلیون و ۶۲۷ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۱۰ هزار تومان کاهش، با رقم سه میلیون و ۶۰۷ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۹ هزار و ۷۹۵ تومان کاهش، با رقم سه میلیون و ۵۵۹ هزار و ۵۳۷ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات غیر از ربع سکه گرمی افزایشی است؛ حباب سکه امامی ۱۲۱ هزار تومان، بهار آزادی ۶۶ هزار تومان،  نیم ‌سکه ۴۰ هزار تومان و حباب سکه گرمی ۳۴ هزار تومان افزایش و حباب ربع سکه ۳۰ هزار تومان کاهش یافت.

سکه گرمی فریز شد

بازار سکه امروز در تمامی قطعات غیر از سکه گرمی نزولی بود. با این حال سکه بهار در زمان بازگشایی، با نوسانات کوچک افزایشی همراه بود و به کانال ۳۸ میلیونی صعود کرد؛ اما در این لحظه کاهشی شد و کانال بالاتر تازه فتح شده را از دست داد. قیمت سکه امامی با ۱۸۵ هزار تومان کاهش، با رقم ۴۲ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با کاهش ۲۴۵ هزار تومانی، روی رقم ۳۷ میلیون و ۷۱۵ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم ‌سکه ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان کاهش، با رقم ۲۳ میلیون تومان و ۱۵ میلیون تومان تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر، با رقم هفت میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به ثبت رسید.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد