پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳

کد خبر : ۳۶۵۷۳۲
پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳

با پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ در این مطلب همراه ما باشید.

به گزارش اینتیتر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _شنبه بیست‌وچهارم شهریور_ با رشد ۱۰۵۲ واحدی به ۲,۰۸۵,۶۴۷ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۲۹۶.۶۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۹۲۲.۳۷۶ میلیارد سهم بود که طی ۲۶,۱۴۹ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۵,۴۰۸.۴۲۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۶۷,۷۷۷,۸۸۹.۹۴۶ میلیارد ریال شد.

پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲۵ شهریور 

شاخص کل بورس و شاخص هم‌وزن: رشد ۱۰۵۲ واحدی شاخص کل و افزایش ۱۲۹۶ واحدی شاخص هم‌وزن نشان‌دهنده وضعیت مثبت در معاملات روز جاری است. این رشد به این معناست که سهم‌های بزرگ و کوچک هردو در وضعیت خوبی قرار دارند، که می‌تواند اعتماد سرمایه‌گذاران را افزایش دهد.

حجم و ارزش معاملات: حجم معاملات ۹۲۲ میلیون سهم و ارزش ۵,۴۰۸ میلیارد ریال نشان از فعالیت زیاد در بازار دارد. این حجم معاملات بالا می‌تواند نشانه‌ای از وجود نقدینگی در بازار و تمایل سرمایه‌گذاران به خرید و فروش باشد.

 وضعیت اقتصاد کلان: اگر تغییرات مهمی مانند سیاست‌های مالی دولت، نرخ بهره، قیمت دلار و دیگر متغیرهای اقتصادی در فاصله امروز و فردا رخ ندهد، احتمالاً بازار همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد.

روانشناسی بازار: رشد شاخص‌ها در روز جاری می‌تواند اعتماد به بازار را افزایش داده و در نتیجه به معاملات فردا نیز تأثیر مثبتی بگذارد.

پیش‌بینی: با توجه به عوامل مذکور، احتمال می‌رود که بازار بورس در روز یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ همچنان روند مثبتی داشته باشد، مگر اینکه اتفاقات ناگهانی در شرایط کلان اقتصادی یا سیاسی رخ دهد. رشد ملایم و ادامه‌دار شاخص‌ها در بازار محتمل به نظر می‌رسد.

 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد