بازیگران خانم فصل دوم جوکر چه کسانی هستند؟ + بیوگرافی بازیگران جوکر ۲

کد خبر : ۳۶۳۴۵۸
بازیگران خانم فصل دوم جوکر چه کسانی هستند؟ + بیوگرافی بازیگران جوکر ۲

در این مطلب با بازیگران خانم فصل دوم جوکر آشنا می شوید.

به گزارش اینتیتر:  با هشت  بانوی کمدین وتوانمند ایرانی آشنا بشید که در جوکر دو فصل دوم احسان علیخانی نقش آفرینی کردند.

ژاله صامتی:

۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در ازنا متولد شد. او در رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شده و فعالیت هنری خودش رو  در فیلم کوتاهی دت یعنی دختر، به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، آغاز کرد و پس از آن در سال ۱۳۷۳ به عنوان بازیگر نقش اول فیلم دشت ارغوانی به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد.

fun2161-2

دومین بازیگر جوکر احسان علیخانی

گیتی قاسمی:

 متولد  ۱۶ مرداد ۱۳۵۵ بازیگر سینما، تلویزیون، بازیگر و کارگردان تئاتر  است. گیتی قاسمی ازدواج کرده و دو پسر به نام‌های مهیار و پارسا دارد ، جالب است بدانید که پسر بزرگش، مهیار، در عرصه هنری فعالیت می‌کند و به عنوان بازیگر و موسیقی‌دان به شهرت رسیده است.

سوسن پرور  ۲۳ اسفند1354 متولد شده 

بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر  هستش  در سال ۱۳۸۷ با سریال بزنگاه به شهرت رسید.

giti-ghasemi-dar-new-camp-14

الیکا عبدالرزاقی:

متولد  ۱۸ مرداد ۱۳۵۸ در رامسر بازیگر  سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او فارغ‌التحصیل آموزشگاه سمندریان است و مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی دارد.

elika-abdolrazaghi

متین ستوده :

در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران متولد شده . اصالتاً لر هست  ستوده تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مدیریت بازرگانی سپری کرد.

ستوده در مهر ۱۳۹۸ و پس از آنکه پوشش او در اکران خصوصی فیلم سینمایی مسخره‌باز با واکنش برخی رسانه‌ها مواجه شد، به دادسرای ارشاد احضار شد  او در نهایت با قرار کفالت آزاد شد.

1325768_321

 

ناهید مسلمی :

25 آذر ۱۳۳۴ بازیگر تئاتر و سینمای  او در سال ۱۳۸۹ با مجموعه تلویزیونی چاردیواری به شهرت رسید. وی همچنین با شهرزاد در نمایش خانگی بیش از پیش شناخته شد.

4750873

نرگس محمدی :

در فروردین ۱۳۶۴ در تهران بدنیا آمده . نخستین حضور  سینمایی وی، در فیلم ریسمان باز، به کارگردانی مهرشاد کارخانی بود. بازی در  در مجموعه تلویزیونی ستایش موجب شهرت او شد. وی دارای مدرک کارشناسی پرستاری می‌باشد. نرگس محمدی در دهمین دوره برگزاری جشنواره بین المللی فیلم جاده ابریشم، فیلم «سلوک» به کارگردانی عباس رافعی، تهیه کنندگی علی اوجی نخستین جایزه بین المللی خود را در مقام بهترین بازیگر زن در یافت کرد.  

نرگس+محمدی

رؤیا میرعلمی زاده:

۱۰متولد  شهریور ۱۳۵۷ است. او فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی طراحی صحنه از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. بیشتر در حوزه تئاتر است.

5486413

 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد