جنگ جهانی سوم در راه است؟ | افزایش تنش ها در خاورمیانه، درگیری های شرق و غرب به سمت جنگ جهانی سوم می رود؟

کد خبر : ۳۵۶۴۹۶
جنگ جهانی سوم در راه است؟ | افزایش تنش ها در خاورمیانه، درگیری های شرق و غرب به سمت جنگ جهانی سوم می رود؟

در این مطلب بخوانید: جنگ جهانی سوم در راه است؟ | افزایش تنش ها در خاورمیانه، درگیری های شرق و غرب به سمت جنگ جهانی سوم می رود؟

به گزارش اینتیتر، مردی که ادعا می‌کند می‌تواند رویدادهای جهان را پیش‌بینی کند، گفته است که جنگ جهانی سوم در راه است و با تاریخ شروع آن را پنجم اوت (۱۴ مرداد) پیش‌بینی کرده است.

به گزارش میرور، کوشال کومار که «نوستراداموس هندی» نام دارد، رویدادهای جهان را پیش‌بینی می‌کند و اخیرا گفته است که با افزایش تنش‌ها بین اسرائیل و حماس، دو کشور کره شمالی و جنوبی، چین و تایوان و در آخر روسیه و ناتو، جهان با جنگ سراسری مواجه خواهد شد.

کوشال کومار، ستاره‌شناس هندی که به «نوستراداموس هندی» معروف است، بار دیگر تاریخ جدیدی برای آغاز جنگ جهانی سوم اعلام کرده است.

او با اشاره به جنگ اسرائیل و حماس و جنگ روسیه و اوکراین، اعلام کرد که جنگ جهانی سوم در ۴ یا ۵ اوت آغاز خواهد شد.

کومار از پرواز دو بمب‌افکن روسی و دو بمب‌افکن چینی نزدیک آلاسکا، رزمایش‌های نظامی در کوبا و نگرانی در رومانی به عنوان عوامل بالقوه آغازگر جنگ بعدی سخن گفت. به گفته او، این جنگ فاجعه‌بار شامل بسیاری از کشورها در سراسر اروپا و آسیا خواهد بود.

این اولین بار نیست که کومار تاریخ آغاز جنگ جهانی سوم را پیش‌بینی می‌کند. او پیش‌تر اعلام کرده بود که این جنگ ویرانگر در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد، اما این اتفاق نیفتاد. سپس تاریخ جدیدی را اعلام کرد و گفت که جنگ در ۲۶ یا ۲۸ ژوئیه آغاز می‌شود، اما بار دیگر پیش‌بینی‌اش درست از آب در نیامد.

کوشال کومار در ایالت هاریانای هند زندگی می‌کند و مدعی است ستاره‌شناسی است که رویدادهای جهانی را پیش‌بینی می‌کند. او در شبکه‌های اجتماعی محبوب است، هرچند دو بار در پیش‌بینی تاریخ‌های جنگ جهانی سوم شکست خورده است.

در مقابل، نوستراداموس اصلی، ستاره‌شناس و پزشک فرانسوی که در دسامبر ۱۵۰۳ متولد شد، به خاطر کتاب "پیشگویی‌ها" که در سال ۱۵۵۵ منتشر شد، مشهور است. این کتاب مجموعه‌ای از ۹۴۲ رباعی شاعرانه است که برخی معتقدند پیش‌بینی‌هایی به زبان رمزی هستند.

پیروان نوستراداموس بر این باورند که او رویدادهای مهمی مانند آتش‌سوزی بزرگ لندن، انقلاب فرانسه، ظهور ناپلئون و آدولف هیتلر، جنگ جهانی اول و دوم، بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی، فرود آپولو بر ماه در سال ۱۹۶۹، فاجعه شاتل فضایی چلنجر در سال ۱۹۸۶، مرگ پرنسس دایانا در سال ۱۹۹۷ و حملات ۱۱ سپتامبر به مرکز تجارت جهانی در سال ۲۰۰۱ را با موفقیت پیش‌بینی کرده است.

حال باید دید آیا پیش‌بینی جدید کوشال کومار درباره آغاز جنگ جهانی سوم در ۴ یا ۵ اوت به حقیقت می‌پیوندد یا او بار دیگر شکست می‌خورد.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد