سرنوشت رستگار رحمانی رتبه اول کنکور تجربی سال ۱۳۸۸ که در زمان خود خبرساز شد

کد خبر : ۳۵۹۷۴۰
سرنوشت رستگار رحمانی رتبه اول کنکور تجربی سال ۱۳۸۸ که در زمان خود خبرساز شد

«اخیرا یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس با این پست از او یاد کرده است: «شیر مادرت حلالت باشه بخدا قسم باید به جای آقای دکتر، از شما با نام، پروفسور… نام برد !؟.

 به گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو، رستگار رحمانی فرزند خانواده‌ای ١٠ نفره بود که پدرش کارگر ساختمان و مادرش خانه‌دار بوده و در انباری٢ در ٣ متری خانه اش برای کنکور مطالعه می‌کرد. او در سال ١٣٨٢ با معدل ۱۱.۵ در رشته ریاضی فیزیک دیپلم گرفت، ولی تا سال ١٣٨۵ به دلیل مشکلات شخصی در کنکور شرکت نکرد. سال ٨۵ پس از شرکت در کنکور موفق به کسب رتبه ٣٠ در گروه آزمایشی علوم ریاضی شد، اما به دلیل اعزام به خدمت سربازی نتوانست به دانشگاه راه یابد. رستگار رحمانی در سال ١٣٨٨ و چهار ماه پس از پایان دوره سربازی در کنکور ٨٨ رکوردشکنی کرد و در دو گروه آزمایشی رتبه اول را به‌دست آورد.

1-22

او رستگار رحمانی بود، کسی که معدل دیپلمش ۱۱.۵ بود، اما در کنکور سال ١٣٨٨ در گروه‌های آزمایشی علوم تجربی و زبان‌های خارجی رتبه اول و در گروه آزمایشی هنر رتبه ۴۴ را به‌دست آورد، با این‌حال سازمان سنجش به دلیل غیرقابل قیاس بودن رتبه کنکور رستگار با سوابق تحصیلی و معدل دیپلمش از او خواست دوباره آزمون بدهد و رحمانی در آزمون مجدد هم توانست در اغلب مواد درسی به ١٠٠ درصد سوالات آزمون پاسخ صحیح بدهد که در تاریخ کنکور ایران بی‌نظیر بود.

کارنامه رستگار رحمانی در کنکور ۸۸

رستگار رحمانی به دلیل درصدهای ویژه اش در کنکور فاصله زیادی با سایر رقبا ایجاد کرد. در حقیقت می توان درصدهای رستگار رحمانی را یک رکورد خاص در کنکور سال های ۸۶ تا ۸۹ دانست.

رستگار رحمانی الان کجاست؟

رستگار رحمانی بعد از تحصیل پزشکی در دانشگاه تهران دوره‌ی تخصص جراحی مغز و اعصاب خواند و تمام کرد. او در حال حاضر به عنوان استادیار جراحی مغز و اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تدریس کرده و در شهر کرمانشاه طبابت می کند. ظاهرا وی در کلینیک مهدیه، طالقانی و امام رضای کرمانشاه، بیماران را ویزیت می کند.

 

3-12 (1)

تجربه بیمارانی که به دکتر رحمانی مراجعه کردند

یکی از مراجعین دکتر رستگار رحمانی درباره تجربه ملاقات با نوشته است: «اخیرا یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس با این پست از او یاد کرده است: «شیر مادرت حلالت باشه بخدا قسم باید به جای آقای دکتر، از شما با نام، پروفسور… نام برد !؟. بعد از سالها پیش ده‌ها دکتری کــه رفتم، جناب آقای دکتر رستگار رحمانی تنها و اولین دکتری بوده، که دلسوزانه به مریضش احترام میذاره خداوند حافظ و نگهدارت باشه و امثال شما رو برای این مردم، که به شدت در فقر زندگی می کنند رو زیاد کنه و سایه‌ی شما از سر ما کم نکنه.»

مراجع دیگری می نویسد: «تشکر می کنم از آقای دکتر رستگار که باعت شد مادرم و مادربزرگم و پدر بزرگم خوب بشن …ایشون یکی از بهترین و با اخلاق ترین دکتر هایی هستن که من تو کرمانشاه دیدم واقعا توصیه می کنم که هرکسی می خواد درمان شه به مطب این پزشک مراجعه کند…آقای دکتر خیلی هم مهربون و با اخلاق و خوش رفتار هستن …و البته اینکه به حرف بیمار گوش می دهند تا صحبتشان تمام شود.. واقعا من چند نفر از خانوادم رو به مطب آقای دکتر بردم خیلی هم نتیجه داشت از خدا می خواهم که همیشه سالم و تندرست و موفق باشن با سپاس از اقای دکتر و همکاران ایشان.»

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد