مرگ ۲ زن بعد از خرید مشروب الکلی از سوپرمارکت

کد خبر : ۳۶۷۷۳۹
مرگ ۲ زن بعد از خرید مشروب الکلی از سوپرمارکت

فروشنده مشروبات الکلی تقلبی که نوشیدن آنها جان دو زن جوان را در فاصله سه روز گرفته، مدعی شد مشروبات او مشکلی نداشته وگرنه آمار قربانیانش بیشتر می‌شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزنامه ایران، تحقیقات در پرونده مرگ اسرار آمیز دو زن در پایتخت، نشان می دهد که آنها پس از مصرف مشروبات دست ساز، جانشان را از دست داده اند. به دنبال مرگ این دو زن، ۵ نفر که در زمینه فروش مشروبات مسموم، نقش داشتند دستگیر شدند که فروشنده اصلی ادعای عجیبی را در بازجویی ها مطرح کرد.

چند روز قبل گزارش مرگ زن جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس کشیک قتل اعلام شد. تحقیقات اولیه‌ای که به دستور بازپرس جنایی صورت گرفت، حکایت از آن داشت که زن جوان به نام مینا بر اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم، جانش را از دست داده است.

در حالی که تحقیقات تیم جنایی دراین رابطه ادامه داشت، ۷۲ ساعت بعد از مرگ مینا، گزارش مرگ زن جوان دیگری به بازپرس جنایی اعلام شد. طبق اظهارات پزشک متخصص و کادر درمان، دومین زن به نام شهناز نیز بر اثر مصرف مشروبات الکلی و مسمومیت جانش را از دست داده بود.

در ادامه تحقیقات مشخص شد دو زن جوان باهم دوست بوده و همزمان برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند. اما یکی ازآنها، سه روز بعد از دوستش تسلیم مرگ شده است.

با مشخص شدن این موضوع تحقیقات از همسران دو زن جوان به دستور بازپرس حمیدرضا کیاستی آغاز شد. همسر مینا در بررسی‌ها گفت: چند روز قبل به همراه دوستم و همسرش تصمیم گرفتیم برای تعطیلات آخر هفته به شمال کشور برویم. از یک سوپرمارکت در تهران مشروبات الکلی که مارک شرکت خاصی روی آن بود، خریدیم و راهی شمال شدیم. در آنجا، همه مشروب خوردیم. حال من و دوستم هم بد شد ولی خیلی توجه نکردیم و به تهران برگشتیم. زمانی که به تهران رسیدیم، حال همسران‌مان بدتر شد و آنها را به بیمارستان انتقال دادیم.

پس از ثبت اظهارات همسران متوفیان در پرونده، قاضی حمیدرضا کیاستی بازپرس جنایی تهران، دستور شناسایی و دستگیری صاحب سوپرمارکتی که همسران قربانیان از آنها مشروبات الکلی خریده بود را صادر کرد. این درحالیست که پزشکی قانونی اعلام کرد علت مرگ دو زن جوان مسمومیت ناشی از مصرف الکل مسموم و متانول بوده است. در ادامه، ماموران به سراغ صاحب سوپرمارکت رفتند و او را دستگیر کردند. وی مدعی بود که مشروبات الکلی را از شخص دیگری خریده تا در مغازه اش به مشتریان خود بفروشد. با اطلاعاتی که وی در اختیار پلیس قرار داد، چند نفر دیگر نیز در این پرونده که نقش واسطه گری را داشتند دستگیر شدند تا اینکه فروشنده اصلی شناسایی و بازداشت شد.

ادعای عجیب

مرد جوان که به نظر می رسید سازنده مشروبات است، ادعای عجیبی را مطرح کرد. او گفت: مشروب های هیچ مشکلی ندارد. من مارک خاص و لیبل روی آن می زنم و به سوپرمارکت ها می فروشم. در مدت چند سالی که این کار را انجام می دهم هیچ کس اعتراضی نکرده و مشکلی وجود نداشته است چرا که اگر مشکل یا موردی بود باید قطعا من در جریان قرار می گرفتم. دو زنی که فوت شده اند، احتمالا چیزهای دیگری مصرف کرده اند که منجر به مرگشان شده است. من تا به حال یک مورد شاکی هم نداشته ام.

به‌دنبال اظهارات فروشنده مشروبات الکلی، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد