افشاگری‌ جدید درباره تجاوز جنسی میلیاردر مشهور به ۱۵۰ دختران نوجوان!

کد خبر : ۳۶۷۸۶۵
افشاگری‌ جدید درباره تجاوز جنسی میلیاردر مشهور به ۱۵۰ دختران نوجوان!

یک کارگر سابق اسطبل فاش کرد که چگونه مالک سابق فروشگاه هارودز از دختران نوجوان برای ارضای امیال جنسی خود استفاده می‌کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زی‌سان، یک کارگر سابق اسطبل فاش کرد که چگونه مالک سابق فروشگاه هارودز از دختران نوجوان برای ارضای امیال جنسی خود استفاده می‌کرد.

پیش از این بیش از ۱۵۰ زن ادعا کرده‌اند که توسط این میلیاردر مصری مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند.

یک زن که در سال ۱۹۸۷ در سن ۱۵ سالگی در اسطبل محمد الفاید کار می‌کرد، فاش کرده است که چگونه این تاجر از کارگران نوجوان می‌خواست با اسب‌هایش از مقابل او عبور کنند تا بتواند به بدن آنها خیره شود. این زن که نامش فاش نشده، گفت الفاید از تحقیر کارمندانش و ایجاد ترس از دست دادن شغل لذت می‌برد.

به گفته این شاهد، فاید در املاک بارو گرین خود در ساری به دخترانی که مورد پسندش بودند پیشنهاد پول می‌داد. او همچنین ادعا کرد که محافظان امنیتی الفاید که همگی ماموران سابق پلیس بودند، از رفتار او آگاه بودند، اما به کارکنان می‌گفتند هر چه او می‌گوید انجام دهند.

این افشاگری‌ها پس از پخش مستندی از بی‌بی‌سی با عنوان "فاید: شکارچی هارودز" صورت گرفته که الفاید را به عنوان یک متجاوز جنسی سریالی معرفی کرد. از آن زمان تاکنون، بیش از ۱۵۰ زن ادعا کرده‌اند که توسط الفاید مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته‌اند.

بروس دراموند، وکیل برخی از شاکیان، این پرونده را بدترین مورد استثمار جنسی شرکتی از زنان جوان در تاریخ توصیف کرده است. سرویس دادستانی سلطنتی تایید کرده که دو بار در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۵ موفق به متهم کردن الفاید نشده است.

فروشگاه هارودز اعلام کرده که در ۱۸ ماه گذشته چندین شکایت را حل و فصل کرده است. این شرکت گفته است: "ما از ادعا‌های سوء استفاده توسط محمد الفاید کاملاً وحشت‌زده شده‌ایم. هارودز امروز سازمانی بسیار متفاوت از آنچه تحت مالکیت و کنترل فاید بود، می‌باشد. "

محمد الفاید که در سال گذشته در سن ۹۴ سالگی درگذشت، در زمان حیات خود این اتهامات را رد کرده بود. پسر او، عمر الفاید ۳۶ ساله، ادعا کرده که مستند بی‌بی‌سی تلاشی برای منحرف کردن توجه از رسوایی‌های مجری سابق این شبکه، هیو ادواردز، بوده است.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد