داستان مردی که همسرش را با نخ بادکنک کشت،‌ چیست؟

کد خبر : ۳۷۳۲۱۹
داستان مردی که همسرش را با نخ بادکنک کشت،‌ چیست؟

در این مطلب داستان مردی که همسرش را با نخ بادکنک کشت را می خوانید.

به گزارش اینتیتر، مرد میانسال که یک روز پس از جشن تولد فرزندش، همسرش را با نخ بادکنک خفه و جسدش را زیر تختخواب فرزندانش مخفی کرده بود، در دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.

به گزارش «ایران»، این حادثه اردیبهشت امسال در یکی از محلات تهران رخ داد. مرد جوان ابتدا در تماس با پلیس مدعی شده بود که همسرش گم شده است، اما کارآگاهان با شروع تحقیقات دریافتند این زوج با هم اختلاف داشته‌اند.

دختر بزرگ این زوج به پلیس گفت: دو شب قبل تولدم بود و در خانه‌مان میهمان داشتیم. صبح مادرم من و برادرم را بیدار کرد و بعد از خوردن صبحانه به مدرسه رفتیم اما وقتی برگشتیم مادرم در خانه نبود و پدرم گفت با مادرتان دعوا کردیم و او قهر کرد و رفت.

در ادامه تیم جنایی به مرد میانسال مشکوک شده و او را بازداشت کردند که در همان بازجویی‌های اولیه لب به اعتراف گشود و در تشریح این جنایت گفت: روز حادثه وقتی بچه‌ها به مدرسه رفتند با همسرم دعوایمان شد، من از شدت عصبانیت نخ یکی از بادکنک‌ها را دور گردن همسرم پیچیدم و محکم کشیدم و چند ثانیه بعد فهمیدم دیگر نفس نمی‌کشد. همان موقع پشیمان شدم اما دیگر کاری از دستم برنمی‌آمد

.از ترس اینکه بچه‌ها متوجه ماجرا شوند به‌سرعت جسد همسرم را زیر تختخواب بچه‌ها پنهان کردم.

متهم اضافه کرد: آن شب بچه‌ها هنگام خواب بهانه مادرشان را ‌گرفتند و با گریه خوابیدند، اما نمی‌دانستند که جسد مادرشان زیر تختخوابشان است.

روز بعد وقتی بچه‌ها به مدرسه رفتند جسد را بیرون آوردم و ماشین دوستم را گرفتم و جسد را با پتو به حاشیه شرق تهران بردم و دفن کردم.

بدین ترتیب پرونده برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد