افت 51 میلیونی قیمت هایما S7 توربو مدل 1402

کد خبر : ۲۹۰۱۵۵
افت 51 میلیونی قیمت هایما S7 توربو مدل 1402

خودرو هایما S7 توربو مدل 1402 در سه ماه اخیر 51 میلیون تومان افت قیمت داشته و در اواسط آذر 1402 با قیمت 1 میلیارد و 260 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش اینتیتر به نقل از کاماپرس، خودرو هایما S7 توربو مدل ۱۴۰۲ در سه ماه اخیر ۵۱ میلیون تومان افت قیمت داشته و در اواسط آذر ۱۴۰۲ با قیمت ۱ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو هایما S7 توربو مدل ۱۴۰۲ در نیمه دوم تیر ماه سال جاری افت قیمت ۱۱۸ میلیونی را تجربه کرده و با قیمت ۱ میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان به فروش می‌رسید. این خودرو در نیمه اول مرداد، ۲۶ میلیون تومان افزایش قیمت داشته و بعد از حدود دو ماه ثبات، همچنان دچار کاهش قیمت شده است.

مشخصات فنی خودرو هایما S7 توربو مدل ۱۴۰۲

این مدل دارای گیربکس ۶ دنده اتومات بوده و ۱۷۰ اسب بخار قدرت دارد. این محصول با گشتاور ۲۳۰ نیوتونی و پیشرانه ۴ سیلندر توربوشارژ عرضه شده و می‌تواند حداکثر ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت سرعت داشته باشد. این خودرو شاسی بلند با نوع شاسی یکپارچه، دارای فرمانی با دکمه‌های کنترلی و حساس به سرعت بوده و مانیتوری ۸ اینچی دارد. این محصول با سنسورهایی مانند سنسور عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر امکان بیشتری برای کنترل خودرو فراهم می‌کند و از جمله سیستم‌های مربوط به ترمز آن می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل، سیستم ترمز با نیروی کمکی و سیستم توزیع نیرو ترمز اشاره کرد.

مقایسه خودرو هایما S7 توربو ۱۴۰۲ با مدل‌های قدیمی‌تر

این خودرو در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر آپشن‌های بهتری را ارائه داده است و مصرف سوخت کمتری دارد. این محصول که کابین و امکانات قابل توجه‌تری برای خریداران عرضه کرده فضای نسبتا بزرگی در بخش صندوق دارد (۴۰۰ لیتر) و می‌تواند دید و تسلط بهتری در رانندگی فراهم کند. با توجه به امکانات جدید این خودرو نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر و در عین حال افت قیمت‌هایی که تجربه کرده است به نظر شما سیر نزولی ارزش آن چقدر ادامه خواهد داشت؟

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد