فوری | شرایط فروش اقساطی جک جی 4 با اقساط 45 میلیونی

کد خبر : ۳۲۷۵۹۵
فوری | شرایط فروش اقساطی جک جی 4 با اقساط 45 میلیونی

فروش اقساطی جک جی 4 با پرداخت ماهانه حدود 45 میلیون تومان در نمایندگی‌های کرمان موتور آغاز شد. تحویل این خودرو 90 روزه است.

به گزارش اینتیتر به نقل از کاماپرس، ثبت‌نام فروش اقساطی جک جی ۴ از ۲۹ فروردین آغاز شده و تا ۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

در این طرح فروش، اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه برای متقاضیان در نظر گرفته شده‌ است.

شرایط پرداخت اقساطی جک جی ۴

پس از ثبت نام فرد باید ۶۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان پیش‌پرداخت واریز کند. در اقساط ۱۸ ماهه باید ۶ قسط ۶۱ میلیون تومانی به فاصله هر سه ماه واریز کند. در اقساط ۲۴ ماهه متقاضی باید ۸ قسط به مبلغ ۵۰ میلیون و ۵۸۹ هزار تومان به فاصله هر سه ماه و در اقساط ۳۰ ماهه متقاضی باید ۱۰ قسط به مبلغ ۴۵ میلیون و ۳۵۷ هزار تومان واریز کند.

شرایط این فروش ویژه از این قرار بوده که زمان تحویل این خودرو ۹۰ روزه است. شرکت برای تاخیر در زمان تحویل ۳ درصد سود پرداخت می‌کند. همچنین سند تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی می‌ماند.

سایر جزییات فروش اقساطی جک جی ۴

در این طرح خودرو جک جی ۴ در رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری، طوسی روشن، قرمز زنگاری و قهوه‌ای متالیک موجود است.

تاریخ نخستین چک فروش اقساطی جک جی ۴ برای ۲۵ مهر ۱۴۰۳ خواهد‌ بود. در این طرح خودروها بدون بیمه بدنه واگذار نمی‌شوند و هزینه‌ها روی پیش‌پرداخت اعمال شده‌ است.

همچنین تمام هزینه‌های مالیات، عوارض، بیمه شخص ثالث و … بر مبنای نرخ‌های سال ۱۴۰۳ محاسبه شده‌ است. در زمان تحویل خودرو اگر این نرخ‌ها تغییر کرده باشد مابه‌التفاوت از خریدار دریافت خواهد شد.

قیمت جک جی ۴ در بازار آزاد

در حال حاضر قیمت مصوب جک جی ۴ به ۷۹۱ میلیون تومان رسیده‌ است. در بازار قیمت مدل ۱۴۰۳ این خودرو بین ۹۰۰ تا ۹۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

این خودرو موتوری ۱.۵ لیتری و ۴ سیلندر دارد. حداکثر سرعت آن به ۱۹۰ کیلومتر می‌رسد. شتاب جک جی ۴ حدود ۱۱ ثانیه بوده و در هر صد کیلومتر حدود ۶ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد