5 خودرو محبوب زیر یک میلیارد تومان در بازار ایران

کد خبر : ۳۴۱۳۰۴
5 خودرو محبوب زیر یک میلیارد تومان در بازار ایران

خودروهای محبوب در بازار اغلب دارای قیمت و شاخصه‌های قابل قبول برای اکثر مشتریان هستند.

به گزارش اینتیتر به نقل از کاماپرس، خودروهای محبوب در بازار اغلب دارای قیمت و شاخصه‌های قابل قبول برای اکثر مشتریان هستند. آنها همچنین از موتورهای کارآمد و اقتصادی برای صرفه جویی در سوخت استفاده می‌کنند و دارای سیستم‌های ایمنی پیشرفته، فضای داخلی راحت، تکنولوژی مدرن و طراحی جذاب هستند. علاوه بر این، تأمین قطعات یدکی آسان و خدمات پس از فروش قوی نیز از ویژگی‌های مثبت این خودروهاست.

دنا پلاس توربو اتوماتیک

یک دنا پلاس توربو اتوماتیک با قیمت ۹۲۶ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است. این خودرو مدل ۱۴۰۲ بوده و ۸ هزار و ۸۰۰ کیلومتر کارکرد دارد. این دناپلاس از موتور سالم و شاسی‌های سالم و همچنین بدنه مشکی رنگ بدون رنگ استفاده می‌کند.

پژو ۲۰۷ پانورما اتوماتیک

یک خودرو پژو ۲۰۷ پانورما اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ با قیمت ۹۳۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو با توجه به اینکه کارکردی ندارد از بدنه بی خط و خش، موتور سالم و همچنین شاسی‌های پلمپ برخوردار است.

ام وی ام X22 PRO

یک ام وی ام X22 PRO اتوماتیک IE در بازار به فروش گذاشته شده و با قیمت ۱ میلیارد تومان به مشتری تحویل داده می‌شود. این خودرو مدل ۱۴۰۲ بوده و ۶ هزار کیلومتر کارکرد دارد. بدنه خودرو نیز مشکی و بدون رنگ گزارش شده است.

چری تیگو ۵ مدل ۱۳۹۵

یک خودرو چری تیگو ۵ مدل ۱۳۹۵ با ۱۳۵ هزار کیلومتر کارکرد ۹۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. گیربکس این خودرو اتوماتیک بوده و از نظر فنی کاملا سالم است. بدنه سفید رنگ خودرو نیز رنگ شدگی یا خط و خش ندارد.

جک S3

یک جک S3 با کارکرد ۵۷ هزار و ۷۰۰ کیلیومتر ۹۹۰ میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو مدل ۱۳۹۹ بوده از گیربکس اتوماتیک، بدنه سفید رنگ، موتور و قطعات سالم بهره می‌برد.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد