دریافت ویزا کارت فیک برای اپل آیدی به صورت رایگان

کد خبر : ۳۰۰۸۶۹
دریافت ویزا کارت فیک برای اپل آیدی به صورت رایگان

دریافت اپلیکیشن و برنامه همیشه به صورت رایگان امکان پذیر نبوده و برخی مواقع به خصوص در زمان دریافت برنامه‌های اپل لازم است هزینه پرداخت کنید.

دریافت اپلیکیشن و برنامه همیشه به صورت رایگان امکان پذیر نبوده و برخی مواقع به خصوص در زمان دریافت برنامه‌های اپل لازم است هزینه پرداخت کنید. علاوه بر این برخی اکانت‌های ترایال هستند که با وجود رایگان بودن نیاز به وارد کردن مشخصات ویزاکارت دارند. در چنین مواقعی شما می‌توانید از طریق خدمات برخی از شرکت‌ها مانند ایرانیکارت ویزاکارت با مشخصات صحیح و درست را خریداری کرده یا به دریافت ویزا کارت فیک به صورت رایگان اقدام نمایید. برای دریافت اکانت اپل آیدی می‌توانید از ویزاکارت فیک استفاده کنید. اگر سوال شما این است که چگونه در ایران ویزا کارت بگیریم ، پیشنهاد می‌شود ادامه مطلب را مطالعه کنید تا با نحوه دریافت ویزاکارت فیک برای اپل آیدی به صورت رایگان آشنا شوید.

ویزا کارت برای اپل آیدی!

اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلف زیادی هستند که می‌توانید به صورت رایگان از خدمات و سرویس‌های آن‌ها استفاده کنید. با این وجود اپلیکیشن‌هایی نیز وجود دارند که امکان استفاده از آن‌ها به صورت رایگان امکان پذیر نیست. اپل از جمله مواردی است که شما نمی‌توانید به صورت رایگان برنامه‌های آن را نصب و از آن‌ها استفاده کنید. در این صورت برای پرداخت هزینه مورد نظر ناچار به افتتاح حساب بین‌المللی و دریافت کارت اعتباری مناسب هستید. یکی از کارت‌های که می‌توان از آن برای اپل آیدی استفاده نمود، ویزاکارت می‌باشد. با استفاده از این ویزاکارت شما می‌توانید از امکانات و قابلیت‌های اپل استفاده کنید. در ادامه به بررسی و ساخت اکانت اپل آیدی با ویزا کارت فیک رایگان پرداخته می‌شود.

ساخت اکانت اپل آیدی با استفاده از شماره ویزا کارت فیک

روش‌های مختلفی وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توانید با استفاه از شماره ویزاکارت فیک، ساخت اکانت اپل آیدی را انجام دهید. در ادامه به معرفی محبوب‌ترین‌سایت‌های مناسب برای دریافت ویزاکارت فیک پرداخته می‌شود.

سایت ccardgenerator.com برای ساخت ویزا کارت فیک

یکی از روش‌هایی که با آن می‌توانید ساخت اکانت اپل آیدی با استفاده از شماره ویزاکارت فیک را انجام دهید، سایت ccardgenerator.com است. برای انجام این کار تنها کافی است وارد وبسایت ccardgenerator شده و روی Generate Visacard کلیک کنید.

دریافت ویزا کارت فیک برای اپل آیدی به صورت رایگان

سپس به پایین صفحه اسکرول کرده تا با جدول زیر رو به رو شوید. در این جدول می‌توانید مشخصات ویزاکارت مورد نظر خود را مشاهده نمایید.

دریافت ویزا کارت فیک برای اپل آیدی به صورت رایگان

توجه کنید در صورتی که مشخصات کارت مورد نظر را وارد کرده و اطلاعات اشتباه بود روی دکمهgenerate کلیک کرده تا مجددا اطلاعات برای شما ارسال شود. پس از تکرار چندین باره این کار، می‌توانید از ویزاکارت فیک استفاده نمایید.

سایت fakedata.net برای ساخت ویزا کارت رایگان

  1. وارد سایت net شده و به پایین صفحه اسکرول کنید.
  2. در این صورت می‌توانید لیستی از مشخصات انواع ویزاکارت فیک را مشاهده نمایید.
  3. از اطلاعات وارد شده در هر جدول برای ساخت اکانت اپل آیدی استفاده نمایید.

دریافت ویزا کارت فیک برای اپل آیدی به صورت رایگان

سایت namso-gen.com برای ساخت ویزا کارت با Bin معتبر

وارد سایت https://namso-gen.com شده و در کادری که نوشته bin عدد ۵۴۲۰۳۴۲ و در کادر QUANTITY عدد ۳۰ را وارد کنید تا بتوانید تعداد ویزاکارت‌های فیک بیشتری را مشاهده کرده و سپس روی دکمه generator کلیک نمایید. شماره کارت‌های داده شده را برداشته و برای ساخت اکانت اپل آیدی استفاده نمایید.

دریافت ویزا کارت فیک برای اپل آیدی به صورت رایگان

لیست شماره های فیک ویزا کارت

اگر به هر دلیل نتوانستید از سایت‌های معرفی شده در قسمت بالا برای دریافت شماره ویزاکارت استفاده کنید، می‌توانید از طریق لیست زیر مشخصات ویزا کارت و شماره کارت را دریافت نمایید.

شماره کارت

تاریخ

cvv

۶۲۵۰۹۴۱۰۰۶۵۲۸۵۹۹

۰۶/۲۰۲۶

۷۳۸

۶۰۱۱۰۰۰۹۹۰۰۹۹۸۱۸

۱۲/۲۰۲۶

۳۳۳

۴۰۰۵۵۵۰۰۰۰۰۰۰۰۱۹

۰۴/۲۰۲۶

۱۱۱

۴۵۰۳۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۸

۰۴/۲۰۲۶

۴۳۱

۴۲۰۵۲۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۵

۰۵/۲۰۲۶

۲۱۳

۴۰۰۱۲۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

۰۵/۲۰۲۶

۲۲۲

۴۰۱۲۰۰۰۰۳۳۳۳۰۰۲۶

۰۵/۲۰۲۶

۵۶۶

۴۰۰۵۵۶۲۲۳۳۴۴۵۵۶۴

۰۳/۲۰۲۶

۲۱۲

۴۳۱۱۷۸۰۰۰۰۲۴۱۴۰۹

۰۳/۲۰۲۶

۴۳۴

۴۰۱۲۰۰۰۰۳۳۳۳۰۰۲۶

۰۲/۲۰۲۶

۱۲۱

۴۳۱۱۷۸۰۰۰۰۲۴۱۴۱۷

۰۱/۲۰۲۶

۴۲۶۳۹۸۲۶۴۰۲۶۹۲۹۹

۰۲/۲۰۲۶

۸۳۷

۴۲۶۳۹۸۲۶۴۰۲۶۹۲۹۹

۰۴/۲۰۲۶

۷۳۸

البته به این نکته توجه کنید که به دلیل سیستم‌های امنیتی شرکت اپل، احتمال اینکه در مراحل ساخت اکانت اپل، شماره ویزا کارت وارد شده رد شود، بالا است.

خرید ویزا کارت مجازی ارزان مخصوص اپل ایدی

از آنجایی که ممکن است بسیاری از شماره‌ ویزاکارت‌های گفته شده استفاده شده یا توسط اپل آیدی رد شوند بنابراین پیشنهاد می‌شود خرید ویزاکارت را از سایت‌های معتبر مانند ایرانیکارت انجام دهید. استفاده از خدمات سایت ایرانیکارت یک گزینه مطمئن و راحت برای خرید ویزاکارت با مناسب‌ترین قیمت است. این سایت به شما امکان می‌دهد تا به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن، ویزاکارت خود را تهیه کرده و از آن بهره‌مند شوید. همچنین این مجموعه با ارائه خدمات مطمئن و معتبر، به شما اطمینان می‌دهد که اطلاعات شخصی و مالی شما با حفظ حریم خصوصی مدیریت شود. ایرانیکارت با داشتن پشتیبانی ۲۴ ساعته امکان پیگیری آسان وضعیت ویزاکارت و ارائه پشتیبانی کاربری فعال را فراهم می‌کند، تا تجربه خرید آسان و بدون مشکلی را از این طریق داشته باشید. بدین صورت می‌توانید پس از خرید ویزاکارت معتبر و مطمئن به ساخت اکانت اپل آیدی خود اقدام نمایید.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد