هزینه‌ها را دنگی پرداخت کنید؛ معرفی سرویس دُنگ و نصب بلوبانک برای ایفون

کد خبر : ۳۴۹۷۴۵
هزینه‌ها را دنگی پرداخت کنید؛ معرفی سرویس دُنگ و نصب بلوبانک برای ایفون

علاوه بر این، بلو بانک برای ایفون در نسخه آخر خود از قابلیتی به نام سرویس دُنگ رونمایی کرده است که با استفاده از آن می‌توان سهم هر فرد از هزینه‌ تفریحات گروهی را محاسبه و به آسانی دریافت کرد.

علاوه بر این، بلو بانک برای ایفون در نسخه آخر خود از قابلیتی به نام سرویس دُنگ رونمایی کرده است که با استفاده از آن می‌توان سهم هر فرد از هزینه‌ تفریحات گروهی را محاسبه و به آسانی دریافت کرد. در بخش نخست این مطلب با قابلیت دُنگ بلو بانک برای ios و چگونگی استفاده از آن و نحوه دانلود بلو بانک برای ایفون آشنا خواهید شد و در بخش انتهایی، دو اپ دیگر پرطرفدار ایران، همراه بانک سپه ایفون و همراه کارت به شما معرفی خواهد شد.

دُنگ چیست و چه کاربردی دارد؟

افزایش هزینه خورد و خوراک و تفریحات مختلفی نظیر جاذبه‌گردی، رستوران‌گردی و کافه‌گردی موجب شده است که مبلغ پرداختی این تفریحات بین تمام افراد تقسیم گردد و هر فرد دنگ خود را پرداخت کند. معمولاً برای انجام این کار، فردی را توافقی به عنوان مادرخرج یا نماینده انتخاب می‌کنند تا کل هزینه‌ها را بپردازد و در آخر دنگ هر نفر را محاسبه و از او دریافت کند. این کار چالش‌برانگیز بوده و نیازمند اتلاف زمان است؛ اما به لطف قابلیت جدیدی که به تازگی در بلو بانک نسخه ios رونمایی شده، به سادگی در ظرف مدت زمانی اندک امکان‌پذیر است. کافی است بلو بانک برای ای او اس را نصب و تمام افراد سهیم در هزینه‌ها را در گروهی دعوت کنید تا هزینه هر فرد محاسبه شده و برای او ارسال گردد.

چگونه از دنگ بلوبانک استفاده کنیم؟

برای استفاده از قابلیت دنگ، ابتدا بلو بانک برای اپل را نصب کنید و سپس به بخش دنگ بلوبانک مراجعه کرده و گروهی را ایجاد کنید. در این گروه باید یک یا چند مادرخرج را انتخاب و تمام افراد سهیم در هزینه‌های پرداختی را به گروه دعوت کنید. توجه داشته باشید که تمام افراد باید در بلوبانک حساب داشته و برنامه بلو بانک برای ایفون را نصب کرده باشند. سپس مادرخرج، تمام هزینه‌های پرداخت شده را در گروه وارد می‌کند تا دنگ اعضای گروه محاسبه گردد و هزینه سهم هر فرد برای او ارسال شود. در آخر تمام افراد در همان گروه می‌توانند تراکنش را نهایی کرده و هزینه سهم خود را پرداخت کنند و سپس گروه را ترک نمایند.

اپ‌های بانکی از زمان ظهور تاکنون، نقش مؤثری را در تسهیل انجام امور بانکی ایفا کرده و به ابزارهای جایگزین ناپذیری در نظام بانکداری الکترونیکی کشور مبدل شده‌اند. اکنون با نصب بلوبانک برای ایفون انجام عملیات مختلفی نظیر جابجایی پول، ارائه گزارش‌های دقیق مالی و احراز هویت آنلاین برای دارندگان گوشی‌های آیفون فراهم گردیده و دریافت خدمات گوناگونی نظیر بلوباکس (قلک دیجیتالی) و پاداش بلو (بازگشت پول) برای کاربران این اپلیکیشن امکان‌پذیر گشته است.

راهنمای نصب بلو بانک برای ایفون

تحریم‌های ایالات متحده باعث شده است که اپ‌های ایرانی در اپ استور اپل جایی نداشته باشند و نصب بلو بانک برای ایفون در بازارچه اپل امکان‌پذیر نباشد. بنابراین برای دور زدن این محدودیت‌ها باید از بازارچه‌های ایرانی پلتفرم ios جهت دانلود و نصب بلو بانک برای ایفون و دیگر اپ‌های ایرانی استفاده کرد. سیبچه به عنوان اولین اپ استور ایرانی گوشی‌های آیفون سال‌هاست که با ارائه راهکارهایی مبتکرانه، نیازهای کاربران ایرانی را برطرف و دغدغه‌های توسعه‌دهندگان را برای عرضه اپ‌های ایرانی مرتفع می‌سازد. با نصب سیبچه و پرداخت اشتراک ماهانه این بازارچه ایرانی، می‌توانید همواره به اپ‌های ایرانی دسترسی داشته باشید و اپ‌های بانکی پرطرفدار ایرانی نظیر بلو بانک سامان ایفون، نسخه جدید کیلید بانک آینده و همراه بانک سپه برای ایفون را به آسانی دانلود و نصب نمایید.

پس از نصب سیبچه و خرید اشتراک ماهانه این بازارچه، کافی است برنامه سیبچه را باز کرده و دانلود رایگان بلو بانک برای ایفون را در بخش جستجو تایپ کنید تا به صفحه اختصاصی نصب برنامه بلو بانک برای ایفون منتقل شوید. در صفحه همراه بانک بلو بانک ایفون باید دکمه آبی‌رنگ دانلود بلو بانک ایفون رایگان را بفشارید تا نصب بلو بانک برای ios آغاز گردد. ناگفته نماند که امکان استفاده از بلوبانک تحت وب نیز وجود دارد، اما برای برخورداری از تمام قابلیت‌های این برنامه توصیه می‌شود دریافت بلو بانک برای ایفون را به واسطه سیبچه انجام دهید و این اپ بانکی را در گوشی آیفون خود نصب کنید تا از مزایای بی‌شماری نظیر رابط کاربری روان و سریع و تمهیدات امنیتی (حسگر اثرانگشت بیومتریکی) بهره‌مند گردید.

در بخش ابتدایی مطلب با قابلیت دنگ آشنا شدید و روش دانلود بلو بانک برای ios را فرا گرفتید، بخش بعدی این مطلب به معرفی دو مورد دیگر از برترین اپ‌های پرطرفدار مالی برای انجام تراکنش‌های بانکی اختصاص یافته است.

همراه بانک سپه ایفون رایگان؛ دستیار هوشمند بانکی شما

همانند اپ‌های بانکی پرطرفداری نظیر نسخه جدید کیلید بانک آینده برای ایفون، همراه بانک سپه برای ios نیز بر ارائه ابزارهای مالی مختلف و تعدد قابلیت‌های بانکی خود تمرکز کرده‌ است. این اپ سرشناس بانکی قادر است خدمات گوناگونی نظیر انتقال وجه (درون بانکی و بین بانکی)، استعلام مانده حساب بانکی، دریافت ۱۰ گردش آخر و تهیه شارژ برای اپراتورهای تلفن همراه را به کاربران خود ارائه دهد. علاوه بر این موارد، با دانلود همراه بانک سپه با لینک مستقیم می‌توانید قبوض خدماتی خود را به واسطه اسکن بارکد پرداخت کنید و از جزئیات کامل سپرده‌های خود (نمودار گردش سپرده) اطلاع کامل یابید. دریافت رمز پویا، انتقال وجه کارت بانکی به سپرده، تغییر رمز دوم اینترنتی، مسدودسازی کارت، ثبت و انتقال چک بانکی و... از دیگر امکاناتی است که با دانلود همراه بانک سپه برای ایفون از آن‌ها برخوردار خواهید گشت.

A phone with sepah banking app on its screen - تصویر 2

نصب همراه بانک سپه برای ایفون

برای نصب نسخه جدید همراه بانک سپه برای ایفون شما به نام کاربری و گذرواژه نیاز دارید، اما برای دریافت این دو، نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانکی سپه ندارید؛ کافی است همراه بانک سپه انصار سابق برای ایفون را به واسطه سیبچه دانلود کرده و گزینه فعال‌سازی کاربری بانک‌های ادغامی را انتخاب کنید. سپس نام بانک انتخابی را مشخص و کد ملی خود را وارد می‌کنید تا گزینه‌های نام کاربری و رمز عبور برای شما نمایش داده شود. ناگفته نماند که همراه بانک سپه ایفون وب نیز برای افرادی که تمایلی به نصب این اپ بانکی ندارند، در دسترس است.

همراه کارت؛ سامانه جابجایی پول با تلفن همراه

گاهی برای انجام تراکنش‌های بانکی و دریافت مانده حساب نیازی به دانلود برنامه آبانک برای آیفون و دیگر اپ‌های بانکی نیست، کافی است همراه بانک ایفون رایگان را نصب کنید تا تمام تراکنش‌های خود را ظرف چند ثانیه انجام دهید. با دانلود همراه کارت برای آیفون به راحتی می‌توانید شارژ و بسته اینترنتی بخرید، قبوض خدماتی خود را پرداخت کنید، اعتبارسنجی بانکی انجام دهید و کارت‌های بانکی خود را مسدود کنید. دانلود همراه کارت برای آیفون در کنار نصب آبانک برای ایفون می‌تواند شما را از اتلاف وقت در صف‌های شلوغ بانکی برای انجام امور مالی بی‌نیاز و پکیج جامعی از خدمات بانکی الکترونیکی را پیشکش شما کند. گرچه دانلود همراه کارت نیز مانند دیگر اپ‌های ایرانی مستلزم نصب سیبچه است، امکان استفاده از نسخه وب همراه کارت برای ایفون برای کسانی که قصد ندارند این نرم‌افزار را در گوشی آیفون خود نصب کنند، وجود دارد.

A man checking his banking balance on hamrah cart app - تصویر 3

سخن آخر

در این مطلب خواندید که قابلیت دنگ بلوبانک چگونه شما را در محاسبه هزینه سهم افراد و مدیریت پرداخت هزینه‌ تفریحاتی اشتراکی یاری می‌کند. با دانلود برنامه بلو بانک برای ایفون و نصب همراه کارت و همراه بانک سپه، علاوه بر انجام تراکنش‌های بانکی می‌توانید بر امور مالی خود نیز مدیریت کاملی داشته و در هر زمان و مکانی به خدمات بانکی دسترسی داشته باشید.

 

نظرات بینندگان