هوش مصنوعی جدید اینستاگرام در دایرکت

کد خبر : ۳۵۰۶۲۹
هوش مصنوعی جدید اینستاگرام در دایرکت

مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا اعلام کرد: «"استودیوی هوش مصنوعی" جدید اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد نسخه‌های چت روبات هوش مصنوعی خود را بسازند.»

به گزارش اینتیتر به نقل از همشهری آنلاین، زاکربرگ گفت: «به‌عنوان بخشی از این آزمایش، کاربران ممکن است در هفته‌های آتی در اینستاگرام، این چت‌روبات هوش مصنوعی را در صفحه کاربران مورد علاقه خود و هوش مصنوعی‌های مبتنی بر علاقه خود ببینند.»

این موارد ابتدا در بخش دایرکت یا همان پیام‌رسان اینستا نشان داده می‌شود و به وضوح به‌ عنوان AI برچسب‌گذاری خواهد شد. زاکربرگ چند ویدئو از مکالمات با چت‌روبات‌های هوش مصنوعی را به‌ عنوان نمونه به اشتراک گذاشت.

زاکربرگ می‌گوید: «تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم تا آنها در پاسخ به سؤالاتی که از طرفداران‌شان می‌گیرند مفید باشند و بتوانند با مردم به روشی مفید و سرگرم‌کننده چت کنند. فعلا روزهای نخستین نسخه بتای این هوش مصنوعی است، بنابراین ما به‌کار روی بهبودش ادامه خواهیم داد و به‌ زودی آن را در اختیار افراد بیشتری می‌گذاریم.»

او البته بیشتر در مورد استراتژی هوش مصنوعی شرکت متا صحبت کرد: «فکر می‌کنیم که مردم می‌خواهند با افراد و کسب‌وکارهای مختلف تعامل داشته باشند و باید هوش مصنوعی‌های مختلفی وجود داشته باشد که منعکس‌کننده علایق مختلف باشند. متا می‌خواهد به سازندگان و در نهایت کسب‌وکارهای کوچک اجازه دهد تا با ایجاد یک هوش مصنوعی برای خود با جوامع و مشتریان خود تعامل داشته باشند. تصورمان این است که این تجربه بسیار متقاعدکننده‌تری ایجاد می‌کند و اجازه می‌دهد آنها پویاتر و مفیدتر باشند.»

 

نظرات بینندگان