گلکسی اس 25 بازی Genshin Impact با فریم 120Fps اجرا می کند

کد خبر : ۳۵۰۶۳۵
گلکسی اس 25 بازی Genshin Impact با فریم 120Fps اجرا می کند

سامسونگ در نظر دارد سری گلکسی اس ۲۵ را بزودی رونمایی کند. گوشی های هوشمندی که مشخصات کلیدی قابل توجهی داشته و در طراحی نیز بروز شده هستند.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومتک، سامسونگ در نظر دارد سری گلکسی اس ۲۵ را بزودی رونمایی کند. گوشی های هوشمندی که مشخصات کلیدی قابل توجهی داشته و در طراحی نیز بروز شده هستند.

شایعات پیرامون گلکسی اس 25 آینده سامسونگ همچنان به گوش می رسد. افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که S25 ممکن است از چیپست مدیاتک Dimensity 9400 استفاده کند، در حالی که گزارش‌های دیگر حاکی از طراحی باریک‌تر با گوشه‌های گرد برای Galaxy S25 Ultra هستند. اکنون، آخرین شایعه قابلیت‌های S25 را به سطح جدیدی می‌برد و ادعا می‌کند که می‌تواند Genshin Impact را با سرعت 120 فریم بر ثانیه اجرا کند.

این یک شاهکار قابل توجه است، با توجه به اینکه حتی بسیاری از دستگاه های پرچمدار مدرن برای حفظ 60 فریم در ثانیه در این بازی سخت تلاش می کنند. سری گلکسی اس 25 مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود. به لطف تولید فریم های مجهز به هوش مصنوعی، دستیابی به FPS بالاتر در طول بازی بسیار آسان تر خواهد بود. با توجه به اینکه دستگاه های مدرن اسنپدراگون 8 نسل 3 می توانند Genshin Impact را با سرعت 60 فریم در ثانیه بازی کنند، شایعات جدید در واقع عملکرد بازی را دو برابر می کنند. این فناوری مشابه FSR AMD و DLSS Nvidia است.

اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در اکتبر ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد. با این حال، تولید فریم مبتنی بر هوش مصنوعی ممکن است با هر بازی کار نکند، زیرا توسعه دهندگان باید این فناوری را برای عناوین خود تطبیق دهند. ارائه چیپست قدرتمند کوالکام برای بازار اندروید خبر بسیار خوبی است، به خصوص زمانی که برخی از بازی‌های کنسولی را در نظر بگیریم که در حال حاضر روی آیفون ۱۵ پرو اجرا می شوند. تنها یک چیز وجود دارد که باید نگران آن بود و آن این است که اسنپدراگون ۸ نسل ۴ یک چیپست گران قیمت است.

گلکسی اس ۲۵  قوی تر از همیشه

در دیگر خبرها سامسونگ در نظر دارد هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند تاشو پرچمدار خود را معرفی و عرضه کند. این برند در تلاش بوده تا مدل های جدیدی را به فهرست محصول خود بیافزاید.

تنها چند روز تا رونمایی سامسونگ از گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 باقی مانده است. با این حال، تقریباً همه چیز در مورد تلفن های تاشو آینده سامسونگ به بیرون درز کرده است. طرح های آنها بار دیگر ظاهر شده، این بار از طریق تصاویر لو رفته از کیس های رسمی آنها. تفاوت قابل توجهی در طراحی گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 نسبت به مدل های قبلی خود وجود نخواهد داشت. تصاویر لو رفته از قاب های رسمی سامسونگ برای این گوشی های آینده توسط کاربر X @MysteryLupin در گالری PostImage منتشر شد.

گلکسی زد فلیپ 6 همچنان دارای صفحه نمایش پوشه ای شکل و دو دوربین با فلاش LED در بیرون است. همچنین می توانید والپیپر پیش فرض آن را در تصویر بالا مشاهده کنید. این گوشی در قاب سیلیکونی با حلقه قابل مشاهده بوده و حمل و استفاده از دستگاه را آسان‌تر می‌کند. در تصاویر زیر این گوشی در همان قاب اما در رنگ های آبی دریایی و نعنایی دیده می شود.

گوشی تاشو به سبک تاشوی آینده همچنان از یک حسگر اثر انگشت جانبی استفاده می کند. به طور کلی، طراحی آن بسیار شبیه به Galaxy Z Flip 5 به نظر می‌رسد. گزارش ها نشان می دهد که به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد، اما مشخص نیست که آیا این ارتقا باعث ضخیم تر شدن گوشی می‌شود یا خیر.

در تصویر منتشر شده، Galaxy Z Fold 6 را می بینید. به نظر می رسد که صفحه نمایش داخلی کمی مربع تر، حاشیه های باریک تر و گوشه های واضح تر دارد. این گوشه‌های تیز ما را به یاد گلکسی اس 24 اولترا می اندازد. اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که این گوشی دارای قاب تیتانیومی و حسگر اثر انگشت جانبی آن است. گفته می شود که ظرفیت باتری آن برابر با گلکسی زد فولد 5 است.

نظرات بینندگان