از گوگل پلی نمیتونم دانلود کنم ( 9 راه حل ) + معرفی جایگزین گوگل پلی

کد خبر : ۳۵۴۸۶۰
از گوگل پلی نمیتونم دانلود کنم ( 9 راه حل ) + معرفی جایگزین گوگل پلی

از گوگل پلی نمیتونم دانلود کنم ! این سوالی است که ذهن بسیاری از کاربران را این روزها به خود مشغول کرده است و ما در این بخش در ابتدا قصد داریم علت های عدم دانلود از گوگل پلی را گفته و سپس به معرفی 5 تا از بهترین جایگزین های گوگل پلی همچون هپی مود happymod، اندروید اپلیکیشن ، کافه بازار ، مایکت ، فارسروید ، Apkpure ، Galaxy Store ، Aptoide ، 9Apps بپردازیم.

از گوگل پلی نمیتونم دانلود کنم ! این سوالی است که ذهن بسیاری از کاربران را این روزها به خود مشغول کرده است و ما در این بخش در ابتدا قصد داریم علت های عدم دانلود از گوگل پلی را گفته و سپس به معرفی 5 تا از بهترین جایگزین های گوگل پلی همچون هپی مود happymod، اندروید اپلیکیشن ، کافه بازار ، مایکت ، فارسروید ، Apkpure ، Galaxy Store ، Aptoide ، 9Apps  بپردازیم.

9 مشکل دانلود از گوگل پلی + راه حل آنها

در ادامه میخواهیم 9 مورد از بیشترین مشکلاتی که برای کاربران رخ می دهد و پاسخ سوال از گوگل پلی نمیتونم دانلود کنم را به آنها بگوییم.

1-از گوگل پلی نمیتونم دانلود کنم ( گوگل پلی را آپدیت کنید )

ساده ترین و شاید راه حل این است که گوگل پلی خود را با رفتن به مسیر Settings > Software update و Download and install  آپدیت کنید.

2-از گوگل پلی نمیتونم دانلود کنم ( اینترنت خود را تغییر دهید )

در بسیاری از موارد افراد تصور میکنند چون اینترنت آنها به موبایل متصل است پس باید کار کند! اما اینطور نیست و در برخی از مواقع اینترنت قطع و یا وضعیت پایداری ندارد و به این منظور نیاز است تا اینترنت خود را تغییر دهید و یا اگر از فیلترشکن ها استفاده میکنید قطع و یا نرم افزار دیگری تست کنید.

3-از گوگل پلی نمیتونم دانلود کنم ( حجم موبایل خود را چک کنید )

در قدم بعدی حتما بررسی کنید که حجم موبایل شما پر نشده باشد که برای این منظور میتوانید به بخش فایل منیجر و یا Storage مراجعه کنید.

4-از گوگل پلی نمیتونم دانلود کنم ( پاک کردن کش )

پاک کردن کش گوگل پلی - تصویر 1

کش و یا همان حافظه ی پنهان ، حافظه ای موقتی است که توسط برنامه هایی که به اینترنت متصل می شوند در موبایل شما ایجاد می شود و نیاز است که حتما هر چند هفته یکبار این حافظه ها از موبایل شما حذف گردد برای این منظور به مسیر apps setting >   رفته سپس از میان برنامه ها که هدف ما گوگل پلی است ، آنرا انتخاب کرده و گزینه ی Clear cache را بزنید.

5-از گوگل پلی نمیتونم دانلود کنم ( گوشی را ریستارت کنید )

اگر چند قدم بالا را انجام دادید و همچنان مشکل باقی بود احتمالا موبایل شما به هزار و یک دلیل به باگی برخورد کرده و دچار هنگی و لگ شده است که پیشنهاد می شود موبایل خود را ریستارت کنید.

6-از گوگل پلی نمیتونم دانلود کنم ( تنظیم ساعت و تاریخ )

یکی دیگر از مهم ترین دلایلی که باعث می شود که نتوانید از گوگل پلی برنامه ها را دانلود نمایید ، عدم تنظیم ساعت و تاریخ می باشد.برای این منظور وارد تنظیمات موبایل شده و از بخش date and time دکمه ی تنظیم اتوماتیک را بزنید اگر همچنان مشکل باقی ماند این گزینه را غیر فعال نمایید.

7-از گوگل پلی نمیتونم دانلود کنم ( نصب مجدد گوگل پلی )

شاید در آخرین مراحل که از گوگل پلی همچنان قابلیت دانلود را ندارید ، اصلا خود این برنامه به مشکلی برخورد کرده است که برای این منظور پیشنهاد میکنم از وب سایت های ایرانی و خارجی دیگری آنرا دانلود و مجدد نصب کنید.

8-از گوگل پلی نمیتونم دانلود کنم ( غیر فعال کردن بروز رسانی خودکار )

اگر هنوز به پرسش از گوگل پلی نمیتونم دانلود کنم پاسخ داده نشده است ، بهتر است به این گزینه هم سری بزنید.در برخی از مواقع گزینه ی بروز رسانی خودکار برای گوگل پلی فعال است و شما بهتر است آنرا خاموش کنید چرا که با ورود به این مارکت اندروید همزمان بسیاری از نرم افزارها فعال شده و سرعت نت را به مشکل می اندازد.

9-از گوگل پلی نمیتونم دانلود کنم ( دانلود بهترین جایگزین های گوگل پلی )

حالا ممکن است تمامی این موارد بالا را انجام داده باشید و همچنان با این مشکل برخوردار خواهید بود که نتوانید نرم افزار و بازی های خود را از گوگل پلی دانلود نمایید که در این صورت پیشنهاد میکنیم از برنامه های جایگزین گوگل پلی استفاده نمایید.

معرفی برنامه های جایگزین گوگل پلی

برنامه های جایگزین گوگل پلی - تصویر 3

1-وب سایت های ایرانی

سایت اندروید اپلیکیشن ، سایت کافه بازار ، سایت مایکت

2-وب سایت های خارجی

سایت هپی مود ، سایت apkpure ، Galaxy Store ، Aptoide ، 9Apps 

فواید استفاده از برنامه های جایگزین گوگل پلی

در گوگل پلی درست است که از نرم افزارهای مطمئن و بدون هیچ ویروسی استفاده میکنید اما یکی از بزرگترین معایب آن این است که شما نمیتوانید از نرم افزارهای مود شده دانلود نمایید که پیشنهاد می شود که از برنامه های هپی مود ، لاکی پچر و apkpure استفاده کنید که نسخه های مود شده ی برنامه و بازی ها را قرار می دهد.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد