بازیگران سریال افسانه خورشید و ماه چه کسانی هستند؟ + عکس و بیوگرافی بازیگران این سریال

کد خبر : ۳۶۲۷۷۷
بازیگران سریال افسانه خورشید و ماه چه کسانی هستند؟ + عکس و بیوگرافی بازیگران این سریال

در این مطلب با بازیگران سریال افسانه خورشید و ماه آشنا می شویم.

اینتیتر - ثریا بابازاده؛ این سریال داستانی غیر واقعی و دربارهٔ امپراتوری چوسان است و تمام شخصیت‌های این سریال ساختگی است. ملکه مادر برای محکم نگه داشتن جایگاه امپراتوری پسرش تلاش می‌کند برادر ناتنی امپراتور را به قتل برساند.

بازیگران سریال افسانه خورشید و ماه چه کسانی هستند؟ 

در ادامه با بازیگران سریال افسانه خورشید و ماه و بیوگرافی و عکس آنها آشنا می شوید.

کیم سو هیون در نقش شاهزاده لی هون

بازیگر اهل کره جنوبی است. او یکی از پردرآمدترین بازیگران در کره جنوبی به‌شمار می‌رود.

 افتخارات او شامل چهار جایزه هنری بکسانگ، دو جایزه ناقوس بزرگ و یک جایزه فیلم اژدهای آبی است. از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ و سال ۲۰۲۱، او در فهرست ۴۰ سلبریتی قدرتمند کره توسط فوربز قرار گرفته است. او بازیگر تلویزیونی سال گالوپ کره در سال ۲۰۱۴ شد و در سال ۲۰۱۶ در فهرست ۳۰ شخص زیر ۳۰ سال آسیا توسط فوربز قرار گرفت.

کیم در طول دوران مدرسه‌اش به پیشنهاد مادرش برای غلبه بر شخصیت درونگرای خود در کلاس‌های بازیگری شرکت کرد. پس از تعدادی کار سینمایی، او در سال ۲۰۰۷ نخستین کار تلویزیونی خود را در سیتکام خانوادگی لبخند کیمچی پنیر انجام داد. او با ایفای نقش در

  • مجموعه‌های تلویزیونی رؤیای بلند (۲۰۱۱)
  •  افسانه خورشید و ماه (۲۰۱۲)
  •  فیلم‌های دزدان (۲۰۱۲)
  •  خیلی مخفیانه (۲۰۱۳)

 شناخته شد. عملکرد او در نقش پادشاه لی هوان در افسانه خورشید و ماه، برای او جایزه بهترین بازیگر مرد – تلویزیون در جوایز هنری بکسانگ به ارمغان آورد. کیم پس از ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی کمدی رمانتیک فانتزی تو از ستاره‌ها اومدی (۲۰۱۳–۱۴) و مجموعه تلویزیونی تهیه‌کنندگان (۲۰۱۵) تبدیل به یک ستاره تاپ هالیو شد و به خاطر کارش در تهیه‌کنندگان، سه دسانگ (جایزه بزرگ) برنده شد.[۵] پس از شکست فیلم واقعی (۲۰۱۷) در باکس آفیس، او برای خدمت سربازی ثبت نام کرد. پس از مرخص شدن، کیم در کمدی رمانتیک مشکلی نیست که خوب نباشی (۲۰۲۰)، دلهره‌آور یک روز معمولی (۲۰۲۱) و کمدی رمانتیک ملکهٔ اشک (۲۰۲۴) بازی کرد.

او در کودکی فردی بسیار خجالتی و درونگرا بود و همه موفقیتش را مدیون تلاش‌های مادرش است که با اصرار فراوان او را قبل از ورود به دبیرستان به کلاس‌های بازیگری می‌فرستاد تا کمی اجتماعی تر شود و روابط عمومی بهتری با دیگران داشته باشد.

پدر وی کیم چونگ هون و خواننده اصلی گروه ۸۰ «هفت دلفین» بود. وی در سال ۲۰۰۹ در گروه فیلم و تئاتر دانشگاه چونگ آنگ ثبت نام کرد.

در سال ۲۰۱۵، برای عموم مردم مشخص شد که کیم یک خواهر ناتنی به نام کیم جونا (خواننده) دارد.

کیم یکی از علاقه مندان به بازی بولینگ است و در اکتبر ۲۰۱۶ درخواست کرد که یک بازیکن حرفه ای شود. او در ۱۱ مسابقه از بین ۱۱۴ شرکت کننده در اولین مسابقات آزمایشی خود رتبه ۱۰ را کسب کرد اما نتوانست به مرحله دوم صعود کند.

کیم به عنوان سرباز وظیفه فعال ثبت نام کرد و خدمت اجباری نظامی خود را از ۲۳ اکتبر ۲۰۱۷ آغاز کرد. او برای تکمیل آموزش‌های ابتدایی خود وارد یک اردوگاه نظامی در Paju، استان گیئونگی شد. در اواخر نوامبر ۲۰۱۷، آژانس وی اعلام کرد که کیم پنج هفته آموزش ابتدایی خود را گذرانده و در جایگاه چهارم به عنوان یک کارآموز برجسته قرار گرفته است. در فوریه سال ۲۰۱۹، کیم به دلیل رفتار استثنایی خود در ارتش، به عنوان یک گروهبان ارتقاء یافت. کیم در اول مارس ۲۰۱۹ از سربازی مرخص شد.

5a7543a0-efe7-11ee-8c0d-2d57f4c3c315

یو جین گو در نقش ۱۷ سالگی شاهزاده لی هون

یو جینگو بازیگر اهل کره جنوبی است. او حرفه بازیگری خود را به عنوان بازیگر کودک در فیلم غم‌انگیز (۲۰۰۵) آغاز کرد. او لقب «برادر کوچک ملت» را به دست آورد زمانیکه به عنوان نقش جوانی شخصیت‌های اصلی در فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی مانند یک گل یخ‌زده (۲۰۰۸)، غول (۲۰۱۰)، افسانه خورشید و ماه (۲۰۱۲) و دلم برات تنگ شده (۲۰۱۲) ایفای نقش می‌کرد. او به خاطر نقش اصلی در تریلر اکشن هوایی: یک پسر هیولا (۲۰۱۳)، شناخته می‌شود که به خاطر آن برنده جایزه بهترین بازیگر تازه‌کار مرد در جوایز فیلم اژدهای آبی شد.

از آن پس، او نقش اصلی در فیلم‌های به قلبم شلیک کن (۲۰۱۵)، راه طولانی خانه (۲۰۱۵)، جنگجویان سپیده‌دم (۲۰۱۷) ایفا کرده‌است. او همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی مربای پرتقال (۲۰۱۵)، قمارباز سلطنتی (۲۰۱۶)، چرخه (۲۰۱۷)، دنیاهای بهم پیوسته (۲۰۱۷)، دلقک تاجدار (۲۰۱۹)، دوست‌پسر مطلق من (۲۰۱۹)، هتل دل لونا (۲۰۱۹)، فراتر از شیطان (۲۰۲۱) و پیوند: بخور، عشق بورز و بکش (۲۰۲۲) ایفای نقش کرده‌است.

یو جین گو زاده ۱۳ اوت ۱۹۹۷ است. او فرزند اول خانواده است و یک برادر کوچکتر از خود دارد. جین گو زمانیکه کودک بود، علاقه داشت که در تلویزیون حضور پیدا کند، بنابراین از پدر و مادرش خواست که به او اجازه دهند تا بازیگری را امتحان کند. با حمایت پدر و مادرش، او درس‌های بازیگری را فرا گرفت و اولین کار خود را در فیلم غم‌انگیز (۲۰۰۵) انجام داد.

یو جین گو از دبیرستان پسرانه نامگانگ در سال ۲۰۱۶ فارغ‌التحصیل شد. او در دانشگاه چونگ آنگ در دپارتمان تئاتر تحصیل کرده‌است.

Kim-Soo-Hyun-1

هان گا این در نقش یون وو

این بازیگر اهل کره جنوبی است. او در اوایل کار خود در مجموعه‌های تلویزیونی دستمال زرد (۲۰۰۳) و شرایط عشق (۲۰۰۴) بازی کرد و به یک مدل محبوب در تبلیغات تبدیل شد. سریال تاریخی افسانه خورشید و ماه (۲۰۱۲) او بسیار موفقیت‌آمیز بود که در صدر جدول رتبه‌بندی تلویزیون قرار گرفت، و فیلم او معماری ۱۰۱ به یک فیلم موفق در گیشه تبدیل شد.

هان در ۲۶ آوریل ۲۰۰۵ با بازیگر یئون جونگ-هون ازدواج کرد. آنها برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ در سریال تلویزیونی «دستمال زرد» به عنوان همبازی یکدیگر را ملاقات کردند. عروسی آنها به دلیل نادر بودن ازدواج بازیگران زن در اوایل دهه بیست و در اوج زندگی حرفه‌ای خود، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد. هان در سال ۲۰۱۴ سقط جنین داشت. و بعداً در ۱۳ آوریل ۲۰۱۶ یک دختر به دنیا آورد.. او در ۱۳ مه ۲۰۱۹، یک پسر به دنیا آورد.

در سریال ماه و خورشید، که نقش قهرمان زن سریال را ایفا می‌کرد و زن نجیب‌زاده‌ای بود که در نهایت به عنوان ملکه با پادشاه ازدواج می‌کند، با استقبال زیاد و مخاطبان ۴۰ درصدی پایان یافت. در این سریال او در کنار بازیگرانی چون کیم سو هیون، جانگ ایل وو و کیم مین سئو در نقش وول که معشوقه شاهزاده لی هون است به بازی پرداخت.

images

کیم یو جونگ در نقش ۱۵ سالگی یون وو

او پس از اولین بازی خود در سال ۲۰۰۳، به یکی از محبوب‌ترین هنرپیشه‌های کودک در کره جنوبی تبدیل شد. از مجموعه‌های تلویزیونی که او در آنهاایفای نقش کرده می‌توان به افسانه دونگ‌یی (۲۰۱۰)، افسانه خورشید و ماه (۲۰۱۲)، عشق در مهتاب (۲۰۱۶)، عاشقان آسمان سرخ (۲۰۲۱)، شیطان من (۲۰۲۳) و ناگت مرغ (۲۰۲۴) اشاره کرد.

kim-yoo-jung_2_gae5

جونگ ایل وو در نقش شاهزاده یانگ میونگ

 افسانه خورشید و ماه و سیندرلا و چهار شوالیه شناخته می‌شود.

او پسر یکی از خبرنگاران تلویزیونی سابق و دانشجوی مؤسسه هنر سئول بود، سپس به بخش تئاتر و فیلم دانشگاه هانیانگ منتقل شد

در ماه اوت سال ۲۰۰۶، ایل وو در اثر یک تصادف شدید با خودرو در حالی که با دوست دوران دبیرستانش لی مین هو بود به شدت مجروح شد و بسیار صدمه دید. ابتلای او به آنوریسم مغزی حاصل این تصادف وحشتناک است.

در سال ۲۰۰۹، ایل وو در اولین نقش اصلی خود به عنوان یک جنگجوی جوان مبارز با بی عدالتی در سریال تاریخی بازگشت ایلجیما بازی کرد و به دنبال آن در سریال بانوی زیبای من به عنوان نقش مکمل و یک وکیل بازی کرد.

در ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ بیماری آنوریسم مغزی او تشخیص داده شد. اگرچه این امر او را از خدمت سربازی اجباریش معاف کرد، ولی ایل وو در ماه دسامبر مجدداً ثبت نام کرد و در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۸ خدمتش شروع شد.

JungIlWoo(2)

لی تائه ری در نقش جوانی شاهزاده یانگ میونگ

او به خوبی برای نقش خود به عنوان جوانی یانگ میونگ در افسانه خورشید و ماه (۲۰۱۲) و شاهزاده بونگ ریم در جونگ میونگ و نوجوانی موگیون در سرنوشت یک مبارز و آهنگ مانگ کاری در شاهزاده پشت بام (۲۰۱۲) شناخته شده‌است. او در سریال تو فوق‌العاده ای (۲۰۱۹) ایفای نقش کرد که این سریال بر اساس وبتونی به همین نام ساخته شده‌است. سریال افسانه نه دم (۲۰۲۰) باعث شهرت بیشتر وی شد.

KorePix_ir_Lee_Min_Ho_9_

کیم مین سئو در نقش یون بو کیونگ

او با بازی در سریالهای افسانه خورشید و ماه (۲۰۱۲)، دکتر خوب(۲۰۱۳) و جونگ میونگ (۲۰۱۵) شناخته شد.

ایم شی وان در نقش جوانی لی جانگ ایل(برادر یون وو)

 او عضو گروه موسیقی زی آ و زیر گروه زی آ فایو است. از جمله نقش‌آفرینی‌های شناخته‌شده او می‌توان به وکیل مدافع، میسنگ: زندگی ناتمام، پادشاه عاشق و غریبه‌هایی از جهنم اشاره کرد.

سونگ جائه ریم در نقش محافظ لی هون

سونگ جه ریم او پسر ارشد خانواده است. پدرش مربی یک باشگاه ورزشی بود. در سال ۲۰۰۳ دبیرستان خود را به پایان رساند و وارد دانشکده مهندسی برق و الکترونیک دانشگاه چونگ آنگ شد. او همچنین گیتار و ساکسیفون می‌نوازد.

Lee_Tae-Hwan-1995-p1-min

بازیگری سونگ جه ریم کار حرفه‌ای خود را با عنوان مدل در فرودگاه سئول آغاز کرد.

سونگ جه ریم در سریال ماه در آغوش خورشید در نقش جنگجوی جوان ۲۳ ساله‌ای به نام وون بازی می‌کند. او شمشیرزن برتر چوسان و محافظ وفادار لی هون است. پدر او یک نجیب‌زاده بود و مادرش از رعایا و همسر دوم پدرش بود. او از همسر اول و رسمی پدرش هم مراقبت می‌کرد. وون دوستی صمیمی و عمیقی با یوم و یانگ میونگ داشت و وفاداری او به لی هون بعد از دوستی اش با یانگ میونگ بود

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد